rkoopman Geplaatst 5 Januari, 2015 Geplaatst 5 Januari, 2015 Beste Leden, a.s. 17 januari krijg ik mijn nieuwe kia picanto x-treme (zie foto) nu zit er vanuit de fabriek geen speakers in de achterdeuren. nou wil ik er geen boombox van maken maar wat redelijk geluid kan geen kwaad, eventueel later ook de voorspeakers. mijn vraag is dit makkelijk te doen enzo ja waar vind ik de kabel heb gelezen dat deze (altijd in de b-stijl zit) en dat je deze zo kan verlengen naar de deur? ook hoor ik mensen over een kleine versterker achter de normale radio kan dit? ik wil geen grote versterker zoals je die vaak in getunde autos ziet maar dat de speakers eventueel ook beter tot zijn recht komen. ik zou het wel zonde vinden de originele stekkers en kabels te beschadigen en zoja is deze met een verloopstekker of gewoon door te verbinden? Alvast bedankt! Quote
Picawhite Geplaatst 6 Januari, 2015 Geplaatst 6 Januari, 2015 zou zoals eerder besproken is beginnen met de radio te vervangen Quote
rkoopman Geplaatst 6 Januari, 2015 Topic Starter Geplaatst 6 Januari, 2015 zou zoals eerder besproken is beginnen met de radio te vervangen Hier heb ik over nagedacht maar ik vind de uitstraling van een normale radio niet mooi. als je een compleet afgeleverde kia picanto xtreme krijgt.. Quote
xtra40 Geplaatst 6 Januari, 2015 Geplaatst 6 Januari, 2015 er zijn er een hele hoop die deze nemen en dat lijkt niet op een gewone radio (maar kost wel net zo veel of weinig ) http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=101885522 Quote
rkoopman Geplaatst 6 Januari, 2015 Topic Starter Geplaatst 6 Januari, 2015 er zijn er een hele hoop die deze nemen en dat lijkt niet op een gewone radio (maar kost wel net zo veel of weinig ) http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=101885522 heb jij er persoonlijk ervaring mee? Hij ziet er mooi uit beter dan die andere frame's daarbij zit zo dopje voor een start/stopknop dat wil ik absoluut niet ! Quote
xtra40 Geplaatst 6 Januari, 2015 Geplaatst 6 Januari, 2015 ik heb in mijn rio het vorige model van de witson zitten en dat werk erg goed ja Quote
rkoopman Geplaatst 6 Januari, 2015 Topic Starter Geplaatst 6 Januari, 2015 ik heb in mijn rio het vorige model van de witson zitten en dat werk erg goed ja Klinkt goed! , wel al gezien dat er lastig aan te komen is... bedankt voor de tip! Quote
xtra40 Geplaatst 6 Januari, 2015 Geplaatst 6 Januari, 2015 nee hoor niet lastig aan te komen even een mailtje (in het engels ) naar bob@witson.com met welke je wilt en meteen even vragen of dat gat er wel of niet zit met de prijs incl verzenden en dan is het best snel geregeld al een paarkeer zelf gedaan en gewoon goeie service (let wel duurt soms wel 2 dagen voor er word gereageerd ) Quote
rkoopman Geplaatst 6 Januari, 2015 Topic Starter Geplaatst 6 Januari, 2015 nee hoor niet lastig aan te komen even een mailtje (in het engels ) naar bob@witson.com met welke je wilt en meteen even vragen of dat gat er wel of niet zit met de prijs incl verzenden en dan is het best snel geregeld al een paarkeer zelf gedaan en gewoon goeie service (let wel duurt soms wel 2 dagen voor er word gereageerd ) nederlands of engels? haha Quote
xtra40 Geplaatst 6 Januari, 2015 Geplaatst 6 Januari, 2015 nederlands of engels? haha die mensen zitten in hongkong of zo dus doe maar engels 1 Quote
rkoopman Geplaatst 8 Januari, 2015 Topic Starter Geplaatst 8 Januari, 2015 Vandaag de Witson voor de Kia Picanto besteld Mensen nog tips voor de speakers?? Quote
blankie01 Geplaatst 8 Januari, 2015 Geplaatst 8 Januari, 2015 http://www.kiaclub.nl/topic/11062-weer-een-creative-zaterdag-van-de-pimpmasters/page-87 ff naar beneden scrollen Quote
picanto xtreme Geplaatst 9 Januari, 2015 Geplaatst 9 Januari, 2015 Ik heb ook een xtreme en bij mij zitten er wel speakers in de achterportieren af fabriek. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.