Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Software update 7.5.8

Gast willie wortel

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou, ik ben zojuist terug gebeld en maandag kan ik "even" langs komen voor de update.

• Like 1
Geplaatst

Zojuist is de nieuwe kaart update erop gezet. Duurde 2 uur.

Tijd zat om even langs Jaguar en Audi te lopen

Gast willie wortel
Geplaatst

Zojuist is de nieuwe kaart update erop gezet. Duurde 2 uur.

Tijd zat om even langs Jaguar en Audi te lopen

En ........... was het gratis ?

Groet, Willie

• 2 weken later...
Geplaatst

iemand anders ook met software 7.5.8 icm met iphone5s ios 8.1.3 dat als je muziek streamt via bleutooth dat ie af en toe hapert?doe ik het via de aux geen probleem

Geplaatst

Geen probleem met mijn 5S en Bluetooth

apart ik had het in me kia cee'd en nu dus ook in mijn sportage. zal mijn telefoon eens herinstalleren misschien dat dat helpt keep you posted

Geplaatst

apart ik had het in me kia cee'd en nu dus ook in mijn sportage. zal mijn telefoon eens herinstalleren misschien dat dat helpt keep you posted

nou met ios 8.2 gelijk de hele iphone geherinstalleerd maar ik heb nog steeds dat er af en toe een hik in de bleutooth verbinding zit en dus mijn muziek onderbroken word als ik het via de auxkabel doe dan is dat weg alleen is ook de stuurbediening niet meer te gebruiken. Echt de enige met dit probleem? volgens de dealer wel :wink:

Geplaatst

Ik heb er ook geen probleem mee met de iPhone 5s en de cee'd

Je kan m ook via de Apple USB kabel verbinden. Is ie ook altijd "hik"vrij en je stuurbediening werkt dan ook. En de iPhone wordt ook nog eens opgeladen :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Ik heb er ook geen probleem mee met de iPhone 5s en de cee'd

Je kan m ook via de Apple USB kabel verbinden. Is ie ook altijd "hik"vrij en je stuurbediening werkt dan ook. En de iPhone wordt ook nog eens opgeladen :)

En mag ik vragen welke kabels jij gebruikt? Want elk verloopstekkertje die ik gebruik zorgt ervoor dat de 5s niet meer als iPod word gezien
Geplaatst

Gebruik best je originele kabel van Kia. Sluit er een originele verloopstekker aan om verbinding met iphone 5 of meer te realiseren. Nooit geen problemen.

Geplaatst

Welke originele KIA kabel???

Ligt er iets in mijn auto waar ik niet van weet??

Ik gebruik gewoon m'n lightning kabel van mijn iPhone.

Geplaatst

Gewoon je lightning cable.

Vraag me af wat ik verkeerd doe met me Lighting kabel die komt de optie iPod niet tevoorschijn alleen bleutooth met dus de hik erin

Geplaatst

Bij je originele navigatie krijg je er een speciale kabel er bij om je iPhone aan te sluiten op het systeem. Is wel een uitgang van iPhone 4 bij mij maar een Apple origineel verloopstekker en alles werkt perfect.

Geplaatst

Idd zoals iwan073 zegt. Welke Kia kabel? heb deze ook nooit gehad. Ik gebruik wel altijd originele kabels van Apple zelf niet die namaak meuk. Mijn vorige iPhone 4s en nu de iPhone 5s altijd zonder probleem verbonden. Ik heb de originele navigatie van Kia.

Geplaatst

Noppe nooit gekregen die kabel. Mss da ze die in België niet meeleveren?

Geplaatst
Noppe nooit gekregen die kabel. Mss da ze die in België niet meeleveren?

Ik ben Belg. Woon in de Vlaamse Ardennen.

Vraag ernaar bij jou dealer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...