Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedendag mede Kiasisten,

ik zal mijzelf even kort introduceren. Ik ben Kevin 32 jaar, woonachtig met mijn vrouw in Rotterdam en in het bezit van een heerlijke Kia Sorento 3.5 V6 uit 2004. Alles er op en er aan, 20 inch Kia velgen en lederen bekleding. Wat wil een mens nog meer zou je willen zeggen. De reden dat ik mij kort introduceer is dat wij vanwege omstandigheden de Kia weer op de markt brengen en waar kun je je Kia dan beter onder de aandacht brengen dan hier? Dat bedoel ik. Ik zal dan ook een verkooptopic aanmaken met alle info plus foto's, maar dan weten jullie in ieder geval waar ik ineens vandaan kom. 

Link naar het verkooptopic is http://www.kiaclub.nl/topic/17103-weer-tijd-voor-een-echte-auto/ daar te vinden!

Groetjes,

Kevin

Voor de liefhebbers van plaatjes:

1znr785.jpg

• Like 1
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Kevin,

Welkom hier! Ik hoop dat het gaat lukken met de verkoop. Ik heb net je andere draadje gelezen en ik moet zeggen dat

ik zelden iemand met zoveel passie zijn auto heb zien aanprijzen.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Met zo'n vlammende tekst en een lichtelijk aangepaste prijs raak je hem vast wel kwijt!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...