Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
20150205_171633_zpsqmkhmeed.jpgmijn nieuwe aanwinst met dank van lid van dit forum rkoopman voor alle tips en tricks. .radio besteld via dynavinonline. Nl..perfecte service en levering..ik heb de radio bij hun showroom in spijkenisse opgehaald..dan betaal je dus ook pas als je hem daar ophaald. .Misschien iets duurder dan zelf bestellen bij witson.maar wel snel de radio in huis..erg tevreden
  • 3 weken later...
Geplaatst

Hoi. Ik krijg mijn X-treme zaterdag. Wil waarschijnlijk deze er ook inlaten zetten. Maar doen al jou knoppen van je stuurbediening het?

Dus ook telefoon opnemen? Mijn dealer zij dat het mijn navigatie niet helemaal ging werken alleen geluid met het stuur.

Is dit bij jou ook? Mvg Pedro.

Geplaatst

Hoi. Ik krijg mijn X-treme zaterdag. Wil waarschijnlijk deze er ook inlaten zetten. Maar doen al jou knoppen van je stuurbediening het?

Dus ook telefoon opnemen? Mijn dealer zij dat het mijn navigatie niet helemaal ging werken alleen geluid met het stuur.

Alle knoppen zullen blijven werken zo als ze nu ook doen je kunt zelfs alle knoppen zo instellen als je zelf wilt

Geplaatst

Ok thx voor de info. Geld dit ook voor de 550 van pioneer waar je iedereen over hoort ( klagen ). Volgens mijn dealer lukt het daar niet bij.

Geplaatst

Ok thx voor de info. Geld dit ook voor de 550 van pioneer waar je iedereen over hoort ( klagen ). Volgens mijn dealer lukt het daar niet bij.

De 550 is troep!!

Ik ken niemand die daar tevreden over is.

Maar deze kan ook aangesloten worden op dee stuurwielbediening

Geplaatst

alles werkt perfect..en je kan indd zelf instellen welke functie je voor welke knop wilt gebruiken.
  • Like 1
  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...
Geplaatst

20150205_171633_zpsqmkhmeed.jpgmijn nieuwe aanwinst met dank van lid van dit forum rkoopman voor alle tips en tricks. .radio besteld via dynavinonline. Nl..perfecte service en levering..ik heb de radio bij hun showroom in spijkenisse opgehaald..dan betaal je dus ook pas als je hem daar ophaald. .Misschien iets duurder dan zelf bestellen bij witson.maar wel snel de radio in huis..erg tevreden

Ik heb vorige week dezelfde laten in bouwen bij een andere firma in Spijkenisse (caraudioexpert) leuk systeem meer als voldoende mogelijkheden. ik vind zelfs dat het geluid van de standaard picanto boxjes er beter op is geworden!.

• 2 maanden later...
Geplaatst

Ik heb een splinternieuw, maar ouder type (S60) te koop staan in het daarvoor bestemde topic. Voor de Ceed facelift (2009-2012?) Dit ter kennisname.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Geplaatst

rocketpower mag ik vragen wat dit navigatie systeem gekost heeft plus het installeren. evt. reactie in een PM 

gr bas

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...