Swift Style Geplaatst 24 Februari, 2015 Geplaatst 24 Februari, 2015 L.S. Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn profiel hier (volledig) kan verwijderen? Alvast hartelijk dank. Quote
Swift Style Geplaatst 24 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 24 Februari, 2015 Waarom ga je weg Gertwan? Ik heb vanochtend een Suzuki swift gekocht. Ik was de ergernis van het slechte Navigatie (F550BT) systeem zat als ook de slechte stuurwiel bediening die niet 100% werkend te krijgen was. Er was altijd wel een functie die niet werkte, ik had gekozen voor de mute. Daarnaast wil ik af van al die vocht vreters in deze Picanto. Om hem droog te houden lagen er 4 absorptie middelen in. Ook de zuipende 1 liter 3 cilindertje was ik zat (na 7 maanden). Al met al is de KIA Picanto me toch zwaar tegengevallen. Ik heb 4 jaar geleden ook een Swift gehad. Prima wagen, wat ruimer (koffer) en wat meer rijplezier door de 4 cilinder 1.2 motor. Maar.... een antwoord op mijn vraag heb ik helaas nog niet. Hopelijk komt die nog! Quote
Lique Geplaatst 24 Februari, 2015 Geplaatst 24 Februari, 2015 Stuur jeroen even een mailtje met het verzoek je account te verwijderen. http://www.kiaclub.nl/user/2-jheroen/ Succes met je nieuwe auto! Quote
iwan073 Geplaatst 24 Februari, 2015 Geplaatst 24 Februari, 2015 Oh, ik dacht jij diegene was met die nieuwe Mazda Quote
bigwade Geplaatst 24 Februari, 2015 Geplaatst 24 Februari, 2015 Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn profiel hier (volledig) kan verwijderen? Ik zou me er geen zorgen over maken. Als je niet meer reageert drijf je sowieso af richting vergetelheid. Die 10.000 leden die we hier hebben, denk je nou werkelijk dat die allemaal nog actief zijn ? Je 78 postings kunnen alsnog een inspiratie zijn voor anderen. Zowel positief als negatief. Ik zou het gewoon uit laten gaan. Veel plezier met je nieuwe auto ! 1 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 26 Februari, 2015 Geplaatst 26 Februari, 2015 Hallo Gertwan, Al een poosje had ik de indruk dat je liefde voor de Pica was bekoeld. Ik kan de teleurstelling wel een beetje meevoelen, want ik heb een soortgelijke ervaring achter de rug met Kia's kleinste, al is dat wat langer geleden. Hopelijk gaat de Swift je meer vreugde verschaffen! Quote
Swift Style Geplaatst 26 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 26 Februari, 2015 Hallo Gertwan, Al een poosje had ik de indruk dat je liefde voor de Pica was bekoeld. Ik kan de teleurstelling wel een beetje meevoelen, want ik heb een soortgelijke ervaring achter de rug met Kia's kleinste, al is dat wat langer geleden. Hopelijk gaat de Swift je meer vreugde verschaffen! Hallo GreyGriffin. Bedankt. Ik heb 3 jaar geleden ook een Suzuki Swift gereden. Die heeft me perfect gevallen. 4 cilinders, wat meer Pk's en koppel en een veel betere wegligging en stuur gedrag, Dat gaat ongetwijfeld helemaal goed komen. Deze dealer kan ik ook al langer en de verkoper nog veel langer, prima vent en perfecte dealer! Doet wat hij zegt en is eerlijk. En dat was bij Wassink Boxmeer wel anders. Quote
Smart Geplaatst 1 Maart, 2015 Geplaatst 1 Maart, 2015 Die Swift is een erg betrouwbare auto. Veel plezier met je nieuwe liefde! Ik geef bigwade gelijk, waarom ook niet....? Jouw bijdragen verdwijnen niet, maar je account raakt naar verloop van tijd in het statische archief. 1 Quote
Sandra DB Geplaatst 28 April, 2015 Geplaatst 28 April, 2015 Oh, ik dacht jij diegene was met die nieuwe Mazda Neen dat ben ik . Een leuke nieuwe Mazda 2 in september hihi. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.