johij Geplaatst 26 Februari, 2015 Geplaatst 26 Februari, 2015 Zo vandaag de kogel door de kerk de cee'd 1,4 Seven uit 2011 word ingewisseld voor een sportage 1,6 plus pack uit 2013. Ik was al een hele tijd bezig maar ben benieuwd of ik er geen spijt van ga krijgen Uiteraard volgen er foto's als ie voor de deur staat 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 26 Februari, 2015 Geplaatst 26 Februari, 2015 Veel plezier met de sportage. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 26 Februari, 2015 Geplaatst 26 Februari, 2015 Heel veel plezier van je nieuwe aanwinst. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 27 Februari, 2015 Geplaatst 27 Februari, 2015 Gefeliciteerd! Hou je ons op de hoogte hoe de overstap je gaat bevallen? 't Is een heel andere auto, zo'n Sportage, maar wel mooi. Quote
Wimis on Geplaatst 27 Februari, 2015 Geplaatst 27 Februari, 2015 Hoelang moeten we wachten op de foto's ? Quote
johij Geplaatst 27 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2015 Ik mag hem aanstaande donderdag gaan ophalen dus die dag moet er wat mogelijk zinn 1 Quote
johij Geplaatst 5 Maart, 2015 Topic Starter Geplaatst 5 Maart, 2015 even een snelle foto van de auto, vanochtend opgehaald in deventer, dus gelijk een lekker stukkie naar huis toeren en ja hij bevalt mmm foto is erg klein kan iemand mij vertellen hoe dit wat groter kan? 1 Quote
KiaFaseGouwePark Geplaatst 5 Maart, 2015 Geplaatst 5 Maart, 2015 Mooie auto hoor! Geniet er van! 1 Quote
Wimis on Geplaatst 5 Maart, 2015 Geplaatst 5 Maart, 2015 Jawel, gelukkig......... hee ? hij is "wit" ? Quote
plattie Geplaatst 5 Maart, 2015 Geplaatst 5 Maart, 2015 Mooi hoor! Veel plezier ermee, maar dat gaat vast goed komen! Quote
johij Geplaatst 6 Maart, 2015 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2015 Zo even zoeken maar gevonden hoe we er foto's in kunnen plakken op iets groter formaat de eerste kilometers zitten erop en bevalt me prima de hoge zit is fijn en de 1.6 motor heeft beduidend meer power als de 1.4 uit mijn cee'd Quote
johij Geplaatst 18 Maart, 2015 Topic Starter Geplaatst 18 Maart, 2015 Zo de eerste 1000 km zit erop maar hij bevalt me prima heel anders rijden als de ceed sw. De eerste modificatie is alweer achter de rug. Ik heb de achterlichten vervangen voor de USA/Korea variant erg blij mee 2 Quote
Ysie Geplaatst 19 Maart, 2015 Geplaatst 19 Maart, 2015 Heb je foto's van de achterlichten. Altijd leuk. Quote
johij Geplaatst 19 Maart, 2015 Topic Starter Geplaatst 19 Maart, 2015 Heb je foto's van de achterlichten. Altijd leuk. oude lampen nieuwe lampen Quote
johij Geplaatst 19 Maart, 2015 Topic Starter Geplaatst 19 Maart, 2015 eerst branden er geen lampjes in de achterlichten en nu wel in europa geven de achterlichten op de klep geen licht en in usa wel dus ik heb de usa lampen erop gezet en nu geven de achterlichten op de klep wel licht. Het is wat slecht te zien maar je ziet in de onderste foto lampjes branden die er normaal niet zitten Quote
iwan073 Geplaatst 19 Maart, 2015 Geplaatst 19 Maart, 2015 Dacht je gewoon de lampen niet aan had op de bovenste. Waarom zouden ze bij de NL versie niet branden?! Veel mooier zo Quote
johij Geplaatst 19 Maart, 2015 Topic Starter Geplaatst 19 Maart, 2015 Dat vond ik dus ook vreemd maar door dit forum gezien dat die kant en klaar te bestellen waren dus dat lekker gedaan en weer iets beter zo, misschien dat ik alleen nog de grill ga vervangen maar dat komt later Quote
Specialmade Geplaatst 19 Maart, 2015 Geplaatst 19 Maart, 2015 Dat vond ik dus ook vreemd maar door dit forum gezien dat die kant en klaar te bestellen waren dus dat lekker gedaan en weer iets beter zo, misschien dat ik alleen nog de grill ga vervangen maar dat komt later De nieuwe grill is inderdaad een mooi aanvulling. Zie mijn garage voor het resultaat. Grtz. Specialmade Quote
johij Geplaatst 19 Maart, 2015 Topic Starter Geplaatst 19 Maart, 2015 De nieuwe grill is inderdaad een mooi aanvulling. Zie mijn garage voor het resultaat. Grtz. Specialmade Dat ziet er goed uit, waar heb jij die gekocht als ik vragen mag? Tevens zie ik dat je een sharkfin antenne hebt werkt dat een beetje? En waar heb je die gekocht? Quote
johij Geplaatst 20 Maart, 2015 Topic Starter Geplaatst 20 Maart, 2015 Waar zie jij die sharkvin ? als je in zijn garage kijkt en dan naar zijn foto's dan zie je die shark fin op een van de foto's Quote
Specialmade Geplaatst 20 Maart, 2015 Geplaatst 20 Maart, 2015 Dat ziet er goed uit, waar heb jij die gekocht als ik vragen mag? Tevens zie ik dat je een sharkfin antenne hebt werkt dat een beetje? En waar heb je die gekocht? Grill, shark fin en de nieuwe velgen zijn door de Kia dealer geleverd en gemonteerd. De shark fin werkt fantastisch. Ik heb sterk de indruk dat de ontvangst van zowel de radio als van de navigatie beter zijn dan voorheen met de originele (staaf)antenne. Grtz. Specialmade Quote
johij Geplaatst 20 Maart, 2015 Topic Starter Geplaatst 20 Maart, 2015 Grill, shark fin en de nieuwe velgen zijn door de Kia dealer geleverd en gemonteerd. De shark fin werkt fantastisch. Ik heb sterk de indruk dat de ontvangst van zowel de radio als van de navigatie beter zijn dan voorheen met de originele (staaf)antenne. Grtz. Specialmade He dat is apart mijn dealer zei dat de sharkfin er niet op kon worden gezet, maar is het de echte GPS versie die is overgezet of is het een kapje die eroverheen gaat? mag ik vragen wat de kosten waren van de grill en de shark fin? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.