Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He dat is apart mijn dealer zei dat de sharkfin er niet op kon worden gezet, maar is het de echte GPS versie die is overgezet of is het een kapje die eroverheen gaat? 

mag ik vragen wat de kosten waren van de grill en de shark fin? 

De shark fin is een echte GPS versie. De (staaf)antenne met voet wordt dan volledig verwijderd en de kabeltjes (3x) worden

aangesloten op de Shark fin. (antennekabel, kabeltje voor GPS/Radio en een 12 volt aansluiting). voor de prijzen heb ik je 

een PB gestuurd.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Nou de volgende aanpassing maar besteld. De Gp thunder lampen. de grill moet even wachten tot de reserves weer wat aangevuld zijn :-) en de sharkfin gaat het niet worden ben ik bang kan het mezelf niet verkopen om zoveel geld uit te geven voor zoiets kleins

• 2 weken later...
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Het lukt je al aardig om er een model 2014 van te maken. :-)

Misschien kan je wat informatie inwinnen bij de Pimpmasters (Xtra40)

Die hebben ervaring met dit soort klussen.

• 2 weken later...
Geplaatst

zo vandaag de grill erop gezet

oud:

DA9BE03B-1B8A-477E-B637-8B161250033B_1.j

18 schroeven en 2 bouten eruit en weer erin friemelen heb je dit

nieuw:

FD665714-EEE4-4D7F-8077-C946CFC29816.jpg

ik vind het zelf een dikke vooruitgang

op naar de volgende aanpassing :wink:

• Like 2
Geplaatst

gisteren kreeg ik nog een pakketje uit china geen idee meer wat ik besteld had maar bleken afdekplaatjes te zijn voor de scharnieren en sluitbeugels? in de deuren:

oud

F0C3F1E4-849A-44FB-B7D7-268F6CA1D471.jpg

nieuw

29A773F6-DCBE-4033-AF34-1C48AAD32532.jpg

oud

D6357D2A-757D-4E19-9DE8-DFF68198959B.jpg

nieuw

9AF5AEF6-64B3-470F-AA50-12A3DE905571.jpg

eigenlijk hoort dit standaard op de auto te zitten vind ik

• Like 1
Geplaatst

Zo vandaag de kogel door de kerk de cee'd 1,4 Seven uit 2011 word ingewisseld voor een sportage 1,6 plus pack uit 2013. Ik was al een hele tijd bezig maar ben benieuwd of ik er geen spijt van ga krijgen :wink:

Uiteraard volgen er foto's als ie voor de deur staat

Hoe bevallen de 18 inch wielen? Niet teveel bandengeluid?

Geplaatst

Hoe bevallen de 18 inch wielen? Niet teveel bandengeluid?

nee helemaal niet eigenlijk, onder de cee'd lagen keiharde hankook banden super tegen slijtage maar die maakte meer lawaai dan de banden onder de sportage of de isolatie is beter kan ook :-)  

Geplaatst

zo vandaag de grill erop gezet..18 schroeven en 2 bouten eruit en weer erin friemelen heb je dit

Ik neem aan dat je dat grille vervangen hebt zonder de voorbumper los te halen? Op internet zeggen ze steeds dat je de voorbumper los moet halen maar dat hoeft helemaal niet. Toevallig heb ik ook mijn grille laatst vervangen (kapot wegens aanvaring met een vogel) en dat gaat prima. Wel een korte kruiskopschroevendraaier nodig.

post-3632-0-53066000-1430222678_thumb.jpg

• Like 1
Geplaatst

Ik neem aan dat je dat grille vervangen hebt zonder de voorbumper los te halen? Op internet zeggen ze steeds dat je de voorbumper los moet halen maar dat hoeft helemaal niet. Toevallig heb ik ook mijn grille laatst vervangen (kapot wegens aanvaring met een vogel) en dat gaat prima. Wel een korte kruiskopschroevendraaier nodig.

klopt ik had een ratel met bitje en dan word ie keurig haaks en dan is het zo gepiept hele voorbumper los is inderdaad niet nodig alleen bij mistlampen vervangen :no:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...