Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Zoals het hoort zal ik me ff voorstellen.

Ik ben 33 kom uit de omgeving van Nijmegen en heb enkele weken geleden mijn eerste Kia gekocht.

Het is een Rio 1.2 benzine uit 2011.

In mijn dagelijks leven ben ik brandweerman, maar ben oorspronkelijk electricien.

Mijn vrije tijd besteed ik aan mijn olditmers. Ik heb een Datsun Patrol uit 1981 en een Nekaf uit 1956.

Momenteel ben ik erg tevreden over mijn Rio.

Dankzij dit forum heb ik de automatische voorruit ontwaseming al "om zeep geholpen" en dat bevalt me prima.

Komende week ga ik proberen om het geluid in de auto wat opte leuken middels een audio upgrade.

Tot zover mijn verhaal, mochten er vragen zijn... Shoot.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Mark,

Welkom hier! Leuke oldtimers heb je in bezit, vooral de Nekaf laat een paar jeugdherinneringen boven komen. Ik neem aan

dat je een jeep hebt van dat merk en geen 'Rotterdamse' Simca Aronde.

Geplaatst

Hallo Mark,

Welkom hier! Leuke oldtimers heb je in bezit, vooral de Nekaf laat een paar jeugdherinneringen boven komen. Ik neem aan

dat je een jeep hebt van dat merk en geen 'Rotterdamse' Simca Aronde.

Volgens mij zijn bijna alle nekafs in Rooterdam gebouwd en maar een paar in Dordrecht.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Mijn vraag was wat onduidelijk. Ik bedoelde aan de weet te komen of je een jeep hebt of een Simca Aronde. Mijn vader had in

de jaren vijftig van de vorige eeuw een Aronde. Als het jochie van toen het zich goed herinnert, was deze Fransoos in licentie

gebouwd bij Nekaf Rotterdam. Ik had zelf in die tijd ook een Aronde, maar dat was een Dinky Toy...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...