Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hierbij stel ik ff mijn Kia Pro_Ceed voor.Het is een 1.6 CRDI EX versie.

Ondertussen aan gewijzigd :

Ramen laten verduisteren.

Kia logo in de handgreep achteraan weg.

Achterruitenwisser weg.

Het half leder intereur van een sport gestoken.

17" velgen.

Een kort antenneke van Citro

Edited by kiakeproceedke
Posted
Denk je dat die Kia bekijken :euro:

Ja waarom niet?? Mooie auto toch??

Heb onlangs de Soul proefgereden en ik ben uiteindelijk gestopt met tellen hoeveel mensen die auto na keken...

Een beetje een fraaie auto trekt al snel de aandacht van menig oog. Jouw auto valt daar volgens mij ook bij hoor!

Groeten,

Peter

Posted

dat is uit jaloezie en er niet tegen kunnen dat een Koreaan er beter uitziet dan de doorsnee Duitser en dan ook nog eens 7 jaar garantie meekrijgt (:sweatdrop: sorry, kon het niet laten)

Posted

Hoi Geert,

Auto ziet er goed uit. Halflederen bekleding is precies die van mij. Misschien nog aluminiumdorpels met het cee'd logo en de velgen (zwart) van de SOUL plaatsen en een andere grill. Die van de Sport (SW) versie ziet er volgens mij iets strakker en mooier uit.

Ik verheug me al op de 25ste. Ik vermoed dat het niet alleen leerzaam maar ook reuze gezellig wordt.

P.S.

Je verhalen mbt de garantie is meer - zoals ik je verhaal lees - en concessiehouderprobleem dan een garantie vanuit KIA probleem.

Ik zal je verhaal eens voorleggen aan onze concessiehouder in Hasselt (BE). Misschien dat hij een passend antwoord heeft.

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

Even een vraag met betrekking tot het half lederen interieur, op de foto ziet het er niet zo strak uit. Komt dat door de lichtval in de auto of is het echt uitgelubberd??

Ik heb straks een KIA CEE'D 1.4 ISG X-Exutive waar half leer in zit maar hoop dat die er helemaal strak bij staat (ik hoop dat het de licht inval is dus).

Voor de rest is het een hele mooie wagen met een toffe stereo erin.