Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste,

In onze Rio met superpack zit nu de standaard radio van kia. Nu loop ik met het idee om daar een pioneer carplay autoradio (SPH-DA120, http://www.pioneer.eu/nl/products/25/299/35829/SPH-DA120/page.html inte bouwen, echter weet ik niet of dit kan. Ik zit met de volgende vragen en hopelijk kan iemand hierbij helpen...

- in het superpack pakket zit een stuur met stuurbediening voor de kia radio. Als ik nu een Pioneer carplay autoradio inbouw, werkt dan de stuurbediening nog?

- Ik zal een ander rooster nodig hebben voor de inbouw van deze 2 din radio. Is dit moeilijk om te zetten?

- waar moet ik verder opletten met de inbouw van een dergelijke radio of zijn er nog andere tips..? :-)

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groet,

Marc

Geplaatst

ik denk dat je hier blijer van word : http://www.carjoying.com/quad-core-android-car-radio/quad-core-2-din-android-car-audio/joying-best-head-unit-quad-core-1024-600-android-4-4-4-kitkat-car-stereo-gps-double-2-din-7-inch-radio-audio-navigation-system-16-gb-memory-airplay-obd-wifi-bluetooth.html

werkt ook met de steeringcontrols, past dacht ik precies in die fabriek-af navigatie optie. je kan ze een mail sturen met foto van dashboard en type auto , dan vertelle ze je precies wat je nodig hebt. er zijn standaard ombouwframes verkrijgbaar voor je kia. inbouwen is niet al te moeilijk, gewoon de huidige coverframe er af halen en 4 bouten loshalen en stekkers omzetten

Geplaatst

Het inbouwen kan best lastig zijn ligt er ook een beetje aan hoe handig je zelf bent front is nog wel even een Dingetje om te doen

voor de stuur wiel bediening zijn kastjes te koop die je achter je radio monteert zo dat je stuur wiel bediening weer gewoon werkt

k ook n je linkse niet openen dus kon niet zien of deze radio dit ook echt ondersteunt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...