Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Op zoek naar informatie stuitte ik al snel op deze site.

Ik was op zoek naar velgen (voor de winterbanden.....) informatie voor de Picanto van mijn vrouw welke ze morgen in ontvangst zal nemen. 

Na o.a een tweetal Panda's en vervolgens 3x een Citroen C1 nu dus een Kia First Edition  :tt1:

Binnenkort zullen we foto's plaatsen van onze witte Picanto, we zijn benieuwd hoe hij gaat bevallen. Mijn vrouw heeft de komende dagen in ieder geval genoeg te bestuderen aan de uitgebreide uitrusting  :wink:  en ik zal wel de nodige vragen kunnen verwachten dus ben ik waarschijnlijk ook het spreekwoordelijke haasje  :-)

"Ze" heeft ook al een naam....Bianca, de C1 heette Andrea (beide afgeleid van de kleur van de auto., die van mij heet Rubi...  :wink: .)

Nou ik ga mij verder verdiepen in de diverse topic's op dit forum.

Groeten,

Jos

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Welkom en veel veilige kilometers met de Picanto....... of uhhh Bianca.

Geplaatst

Wij danken jullie  :-)

Gisteren de auto opgehaald, wat een luxe tov de C1, de First Edition zit echt afgeladen vol met acc.  :tt1:

We hadden wel meteen een serieus probleem, de auto wilde met geen mogelijkheid rechtuit rijden zonder correctie. Vandaag heb ik de garage gebeld en mijn vrouw is er daarna op bezoek geweest. De monteur bevestigde mijn bevindingen, dit hadden ze nog nooit meegemaakt.....

Oplossing zou zijn geweest het rechter en linker voorwiel te verwisselen. Ik zou dan verwachten dat de auto naar links zou gaan trekken, echter tot nu toe niet en de auto rijdt ronduit fantastisch.

Gemiddeld verbruik vanavond na ruim 250 km, met stadsverkeer, binnendoor en autowegen, 5,1 op de boordcomputer, zeer netjes.

Ik heb gisteren wel meteen de bandenspanning op rondom 2,6 gezet.

Tot nu toe zeer positieve reacties uit onze omgeving :winkiss:

Op marktplaats een mooie asbak/prullenbak gekocht voor 10 euro, die staat nu mooi in de middenconsole.

Op de wenslijst staan oa:

-Dorpellijsten/-folie carbonlook

-middenarmsteun

-uitlaatsierstuk

-knipperlicht pitjes vervangen voor zilverkleurige pitjes

-dimlichtpitjes voor Osram of Philips met hogere lichtopbrengst, heowel die met std pitjes eigenlijk best wel goed is (projectiekoplampen)

Hier alvast een eerste foto:

bianca01.jpg

• 3 weken later...
Geplaatst

Gisteren o.v.v. mijn vrouw een set parkeersensoren gemonteerd. Deze kende ik reeds van mijn vroegere Mazda's en hebben het voordeel dat de bumper onaangetast blijft en dat de 2 sensoren een meer dan voldoende zijwaarts bereik heeft (menig systeem met 4 sensoren is niet beter). Bij toeval ooit ontdekt dat de fabrikant ook af fabriek systemen levert aan oa Alfa/Fiat. Je kunt de gevoeligheid/bereik en het volume handmatig instellen. Ander voordeel is dat dit systeem bij inruil te verwijderen is en mee te nemen naar een andere auto, oh en die dealerplaat ben ik ook mooi meteen kwijt zie hier de foto's:

sens01.jpg

sens02.jpg

Verder bij alle deuren dorpelbescherming aangebracht in "kevlar" look  :winkiss:

dl.jpg

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Zeer nette auto!

Heb sinds kort ook een Kia en die parkeersensoren lijken me geweldig, omdat mijn vrouw er ook in rijd.

Waar heb je ze gehaald en wie is de fabrikant?

Tevens kan ik je altijd helpen aan informatie over banden, heb zelf een bandenservice.

• 2 weken later...
Geplaatst

Parkeersensoren ? Op een rugzak ? Een beetje overdreven naar mijn mening !

Zeer nette auto!
Heb sinds kort ook een Kia en die parkeersensoren lijken me geweldig, omdat mijn vrouw er ook in rijd.
Waar heb je ze gehaald en wie is de fabrikant?

Tevens kan ik je altijd helpen aan informatie over banden, heb zelf een bandenservice.

Geplaatst

Parkeersensoren ? Op een rugzak ? Een beetje overdreven naar mijn mening !

Heeft helemaal niks met de grote van je auto te maken, ik heb ze op m'n Picanto en vind het een geweldige functie! ;)

Gast Vitara 2
Geplaatst

Mooie Pica.... veel veilige KM en heel veel rijplezier.

En die kleur ...... :tt1:

Dealer reclame op de kentekenplaathouder TJA...ik heb er zo een hekel aan. Ik betaal de auto zelf en wil geen reclame rijden voor een dealer. (of de dealer moet natuurlijk een maandelijkse bijdrage leveren) Dus bij mij is de Rio geleverd met een kentekenplaathouder zonder reclame.

En nee ook geen 7jaar Garantie sticker.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...