natje Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Hallo sorento rijders, Ik heb sinds kort een 2.4 uit 2004. bij 75000 km moet hij een kleine beurt krijgen. Ik woon in het zuiden des lands. Heeft er iemand ervaring met de Kia dealer uit nuth en Kerkrade? Tot hoors. Natje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josua Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 De beste is auto vaesen in de beitel daar is uw Kia in goede handen. Deze is Kia, Hyundai, en Chevrolet Dealer. Heeft goede monteurs in dienst en Heel veel ervaring in Koreaanse Autos.Ik zelf heb er 2 autos in onderhoud een Kia picanto en Kia Sorento en altijd tevreden en goede service. (vriendelijke mensen) gr. jos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Centurion Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 1 Belangrijke tip. Nederlandse Kia dealers zijn afzetters als het gaat om onderhoud aan je auto. Voor een kleine beurt willen ze hier 425 tot 450 Euro hebben. Bij een Duitse Kia dealer betaal je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
natje Posted March 19, 2009 Author Share Posted March 19, 2009 ok mannen, bedankt voor de info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Jo ten Oever uit Nuth is niet verkeerd. is al jaren een top dealer binnen het Kia park en heeft ruimschoots zijn sporen verdient. Auto Vaessen is ook niet verkeerd. Heeft al jaren Koreaanse auto's onder zijn hoede. Het is alleen wat Centurion zegt. Nederlandse garagisten zijn duur. In Herzogenrath ligt ook een KIA dealer - veel mensen uit Kerkrade weten deze te vinden - en deze is kwalitatief en prijstechnisch goedkoper dan de Nederlandse dealers/garagisten. Helaas zijn er in Belgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
natje Posted March 20, 2009 Author Share Posted March 20, 2009 beste alex, Bedankt voor je info, ik ga maar eens kijken in Herzogenrath, is bij mij in de buurt. Weet iemand ook waar je demontage spullen kan krijgen? Ik ben op zoek naar een deurpaneel lichtgrijs bestuurderskant. Gr, Natalie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Garage Lumens in Bocholt (Noorden van Belgisch Limburg) is ook Kia-dealer. Ik ben kan alleen maar goede dingen vertellen over deze garage. hun site : Garage Lumens bvba Alex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josua Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Hoi heb nog 3deurpanelen liggen wel de achterste (licht grijs) en bijrijderskant gr. Jos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick j Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 de kia dealer in kerkrade is niet meer heet nu "mijn auto" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Ik hoor niets dan redelijk goed nieuws over Vaessen. Ik heb jaren daar in de buurt gewerkt. Ik zou voor diegene in Herzogenrath gaan. Ik ben alleen zijn naam eventjes kwijt.. Wat ik wel weet is dat het op de route ligt naar Wohnwelt Pallen/Aquana. Tenminste de binnendoor route. Ik woon al te lang in Belgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts