williebuis Geplaatst 8 Juni, 2015 Geplaatst 8 Juni, 2015 ja ja er is een oplossing als de armsteun van de Venga te hoog staat . Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 9 Juni, 2015 Geplaatst 9 Juni, 2015 Dat zijn goede berichten. Voor mijn zit deze wel op de goede plek maar we zijn niet allemaal hetzelfde qua lengte. Dus voor de draad er mee. Quote
williebuis Geplaatst 10 Juni, 2015 Topic Starter Geplaatst 10 Juni, 2015 Dat zijn goede berichten. Voor mijn zit deze wel op de goede plek maar we zijn niet allemaal hetzelfde qua lengte. Dus voor de draad er mee. Oke dan , hier de oplossing ontdekt door Bram de probleem oplosser bij uitstek bij top dealer Braber in Ede . Aan de zijkant van de armsteun zit een gleuf in de vorm van een erg kromme banaan , het materiaal is van kunstof die gleuf kun je eenvoudig met een boormachine en flinke boor langer maken zo dat de steun verder kan zakken . wilde een foto erbij zetten maar lukt me niet . Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 10 Juni, 2015 Geplaatst 10 Juni, 2015 Oke dan , hier de oplossing ontdekt door Bram de probleem oplosser bij uitstek bij top dealer Braber in Ede . Mooi dat die monteurs nog bestaan. Twee partijen blij toch. Quote
johnmarlou Geplaatst 10 Juni, 2015 Geplaatst 10 Juni, 2015 Dat is nog eens goed nieuws,misschien nog eens proberen een foto te plaatsen ,dat zou wel fijn zijn Quote
vengafan Geplaatst 11 Juni, 2015 Geplaatst 11 Juni, 2015 ben heel benieuwd mijn armsteun staat ook te hoog Quote
Smart Geplaatst 13 Juni, 2015 Geplaatst 13 Juni, 2015 Dat biedt veel steun, maar (nog) geen armslag...... Wat doet die boor dan precies nu en voor altijd dan, zeg maar? Quote
williebuis Geplaatst 17 Juni, 2015 Topic Starter Geplaatst 17 Juni, 2015 Dat biedt veel steun, maar (nog) geen armslag...... Wat doet die boor dan precies nu en voor altijd dan, zeg maar? Sorry maar het leek mij duidelijk met wat ik al vermelde . Het is toch duidelijk als je met een een boor de sleuf in de armsteun langer maakt dat de steun dan verder kan zakken . Als iemand mij vertelt hoe ik een foto plaats dan zal ik dat doen . Quote
Smart Geplaatst 17 Juni, 2015 Geplaatst 17 Juni, 2015 Willie, het is voor mij niet echt duidelijk, maar dat ligt niet aan jou. Ik ben meer visueel ingesteld. Quote
de jean Geplaatst 18 Maart, 2016 Geplaatst 18 Maart, 2016 is al effe stil hier, maar kan er iemand een foto plaatsen ? ook voor ons is de armsteun volledig onbruikbaar. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.