KiaNoob Geplaatst 22 Juli, 2015 Geplaatst 22 Juli, 2015 Hallo, Ik ben Melvin, en ben 25 jaartjes jong. Ben sinds kort eigenaar van een nieuwe Kia Picanto. ( comfortline) Na een paar weekjes lekker rond rijden, zijn wij zeer tevreden met de auto! Maar...... het geluid kan zeker wel wat beter! Nou heb ik van mijn neefje een leuke actieve subwoofer gehad! Nu voel je hem al aankomen, natuurlijk... Aansluiten etc van de subwoofer, daarom ben ik hier dus gaan rond lezen! Ik denk dat ik er zelf wel kan uitkomen, met jullie mooie verslagen! Als iemand nog tips heeft voor mij, die zijn natuurlijk altijd welkom! Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 22 Juli, 2015 Geplaatst 22 Juli, 2015 Welkom op het forum en veel plezier en veilige kilometers met de Picanto toegewenst. Quote
KiaNoob Geplaatst 22 Juli, 2015 Topic Starter Geplaatst 22 Juli, 2015 Thnx! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
arjan gt Geplaatst 24 Juli, 2015 Geplaatst 24 Juli, 2015 Welkom op het forum Melvin. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.