josschie Geplaatst 30 Augustus, 2015 Geplaatst 30 Augustus, 2015 Mijn binnenverlichting (RIO 2008) gaat niet aan, en uit, met het openen van de deuren. Alleen met schakelaar gaat die wel aan, maar blijft dan branden. Iemand een antwoord hierop? Quote
kia_21 Geplaatst 30 Augustus, 2015 Geplaatst 30 Augustus, 2015 Zekeringen checken en/of deur schakelaars. Zie je meestal gelijk zitten als je je deur open doet Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote
Ri026 Geplaatst 30 Augustus, 2015 Geplaatst 30 Augustus, 2015 Wat bij mij hielp: deurschakelaar losmaken, iets naar buiten trekken en inspuiten met contactspray. Quote
josschie Geplaatst 31 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 31 Augustus, 2015 Alle deurschakelaars los gehad, geen resultaat. Nadat ik probeerde het kapje van de binnenverlichting achter los te maken, en ik de hemel iets indrukte, werkte die ineens. Hoe krijg ik de behuizing van de binnenverlichting achter los? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.