Jordan Geplaatst 15 September, 2015 Geplaatst 15 September, 2015 Aangezien mijn vorige topic gearchiveerd is..... Gisteren de 200.000 km gepasseerd. En kan eigenlijk wel zeggen dat dit nog steeds probleemarm is geweest. De Rio heeft wel zijn nodige beurten gehad dus er heeft al genoeg nieuwe vloeistoffen in gezeten. De remblokken voor en achter zijn een keer vervangen, de bandjes hebben wel al een wissel gehad en er zit een nieuw paar ruitenwissers op. Voor de rest is alles nog origineel. Nou ja...bijna dan. Er zit een nieuwe versnellingsbak in maar die was onder garantie vervangen. Al met al ben ik nog steeds zeer tevreden over mijn Rio. Volgens mijn vrouw rookt de diesel wel meer dan voorheen, maar ja dat vind ik niet gek na 2 ton. 1 Quote
motorfanatic Geplaatst 15 September, 2015 Geplaatst 15 September, 2015 Gefeliciteerd! Een vraagje; waar heb je de auto laten onderhouden ? Dealer of universeel? Quote
Wimis on Geplaatst 15 September, 2015 Geplaatst 15 September, 2015 Netjes Volgende keer wel een foto maken als je stilstaat Quote
Jordan Geplaatst 15 September, 2015 Topic Starter Geplaatst 15 September, 2015 Gefeliciteerd! Een vraagje; waar heb je de auto laten onderhouden ? Dealer of universeel?Mijn Rio is bij een universele Bovag garage onderhouden dus niet bij de dealer. Wel is het onderhoudsboekje braaf ingevuld. Ik neem aan dat je dat vraagt ivm garantie. Ik heb dus positieve ervaringen om toch aanspraak op garantie te kunnen maken terwijl je voertuig niet dealer onderhouden is. Quote
Jordan Geplaatst 15 September, 2015 Topic Starter Geplaatst 15 September, 2015 Netjes Volgende keer wel een foto maken als je stilstaat Voor mijn gevoel stond ik stil... Ik zat midden op een 3 baansweg. Ik denk niet dat mijn medeweggebruikers het erg gewaardeerd zouden hebben als ik ineens stil ging staan. 1 Quote
Jordan Geplaatst 15 September, 2015 Topic Starter Geplaatst 15 September, 2015 nou op naar de 300.000! Zou leuk zijn maar lijkt me een beetje veel van het goede. Maar je weet het nooit. Afwachten. Zolang ik er probleemloos/arm mee door kan rijden zal ik hem niet snel wegdoen. 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 15 September, 2015 Geplaatst 15 September, 2015 Dat is inderdaad wel een mijlpaal. Kom ik met de 35000km in vier jaar. ha,ha,ha,ha Dan heb ik nog ff te gaan Quote
Wijchennaar24 Geplaatst 19 September, 2015 Geplaatst 19 September, 2015 Netjes zo kmstand kom ik aan met mijn 58000 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.