Jordan Geplaatst 15 Februari, 2014 Geplaatst 15 Februari, 2014 Vanavond met mijn Rio de 100.000 km aangetikt. Gekocht in maart 2012 en dus nu probleemloos de 100.000 gepasseerd. 6 Quote
sander-utreg Geplaatst 16 Februari, 2014 Geplaatst 16 Februari, 2014 who.... dat is veel dat is zo'n 50.000 km per jaar gemiddelde van 65 km/h heb je 770 uur gereden.. dat is dus 24 uur een maand lang in de auto! voor de auto geen probleem... en met jou? Quote
Jordan Geplaatst 16 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 Februari, 2014 Ach, ben veel onderweg. Voornamelijk snelweg. En nu met deze Rio maak ik minder kilometers dan met mijn vorige wagen. Ik werk in Maastricht en mijn gezin woont in Wijchen. Dus ben ik regelmatig op de A73 te vinden. Voorheen reed ik dagelijks Maastricht-Wijchen en zat ik bijna aan een ton per jaar. Het voordeel is dat het geen straf is om in de Rio te rijden Ben die kilometers ondertussen wel gewend. Quote
Jack_z Geplaatst 16 Februari, 2014 Geplaatst 16 Februari, 2014 dat is dan 280 km per dag op en neer als je dat optelt bij je neem ik aan 8 werkuren per dag maakt je best langen dagen en gezien de route denk ik niet dat we hoeven te vragen waar jij tank tenzij je een leasebak heb Quote
Jordan Geplaatst 16 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 Februari, 2014 dat is dan 280 km per dag op en neer als je dat optelt bij je neem ik aan 8 werkuren per dag maakt je best langen dagen en gezien de route denk ik niet dat we hoeven te vragen waar jij tank tenzij je een leasebak heb Nee helaas geen leasebak. Daarom ben ik van dat dagelijks op en neer afgestapt. Heb nu een appartement vlakbij mijn werk en rijd nog maar 2x per week op en neer. Gelukkig rijd ik diesel maar dan nog is het vrij prijzig. En Maastricht ligt vlakbij België. Voor benzine zeker de moeite waard maar diesel scheelde niet veel totdat de overheid de accijnzen weer verhoogde. Dan is tanken over grens toch echt wel aantrekkelijk Quote
Creative Name Geplaatst 16 Februari, 2014 Geplaatst 16 Februari, 2014 Heb je zo'n hoge kilometervergoeding dan dat je met een privé auto rijdt? Quote
Jordan Geplaatst 16 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 Februari, 2014 Heb je zo'n hoge kilometervergoeding dan dat je met een privé auto rijdt? Nee helemaal niet. Het is zo gegroeid en liefde doet gekke dingen met je. Omdat het flink in de papieren ging lopen rijd ik niet meer elke dag op en neer. Totdat er een leasebak komt (als die al komt in tijden van crisis). Het beste zou zijn als mijn eigen bedrijfje van de grond komt en ik me in Wijchen kan vestigen. Dus als je xenon voor in je auto nodig hebt of xenon en LED zaklampen nodig hebt, moet je bij mij zijn Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 16 Februari, 2014 Geplaatst 16 Februari, 2014 Zo, dat is zeker een mijlpaal. Wat rijdt ie dan gemiddeld ? Quote
Jordan Geplaatst 16 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 Februari, 2014 Zo, dat is zeker een mijlpaal. Wat rijdt ie dan gemiddeld ? Je bedoelt gemiddelde snelheid? Laatste keer stond die op 78 km/h. (Komt door file bijna bij mijn eindbestemming) Als je verbruik bedoelt... Niet naar vragen Ik rijd stevig door dus de fabrieksopgave haal ik bij lange na niet. Quote
Hanz001 Geplaatst 16 Februari, 2014 Geplaatst 16 Februari, 2014 En dat zonder cruise control? Je zult wel een lamme rechtervoet hebben dan? Quote
Jordan Geplaatst 16 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 Februari, 2014 En dat zonder cruise control? Je zult wel een lamme rechtervoet hebben dan? Idd geen cruise control maar die kun je in de spits ook echt niet gebruiken. Maar ik zal heus niet de enige zijn die zoveel kilometers maak. Er zijn genoeg vertegenwoordigers die misschien nog wel meer rijden dan ik. Quote
Seafox Geplaatst 16 Februari, 2014 Geplaatst 16 Februari, 2014 Gefeliciteerd met deze mijlpaal dat er nog vele veilige kilometers er nog bij mogen komen. ik zal pas over 4 jaar op de 100.000 km komen Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 16 Februari, 2014 Geplaatst 16 Februari, 2014 Zo dat is netjes. ik mag blij zijn als ik de 10000 km per jaar haal. Voor mij betekend dat ik die stand pas haal als de venga 10 jaar oud is. Quote
Specialmade Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 Met mijn jaarkilometrage betekent dat mijn SP3 dan 8 jaar, 4 maanden, 2 dagen, 4 uur en 26 minuten oud is (en dus geen garantie meer heb) Grtz. Specialmade 1 Quote
Jordan Geplaatst 17 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 17 Februari, 2014 Ik haal sowieso de 7 jaar garantie niet haha. Volgend jaar zit ik waarschijnlijk op 150.000 km en heb dan ook geen garantie meer. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.