Gast Vitara 2 Geplaatst 26 September, 2015 Geplaatst 26 September, 2015 Eindelijk zijn ze dan gemonteerd... Na een aanvaring met een stoeprand was mijn velg behoorlijk beschadigd. Na het laten monteren van de Alloygators zie je niets meer van de schade en zijn mijn velgen beschermd voor de volgende onbedoelde contact met een stoeprand. Quote
kia_21 Geplaatst 26 September, 2015 Geplaatst 26 September, 2015 Ziet er goed uit! Helaas hier het zelfde geval gehad. Waar heb je ze gekocht en zouden ze ook om mijn Phantoms passen Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 26 September, 2015 Geplaatst 26 September, 2015 Ziet er goed uit! Helaas hier het zelfde geval gehad. Waar heb je ze gekocht en zouden ze ook om mijn Phantoms passen Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Ik heb ze gekocht en laten monteren bij autowasshop.nl in almere. En ze passen op alle velgen van 13 tot 21inch dus ik denk ook wel op jou Phantoms Ik heb witte genomen maar ze zijn er in meerder kleuren. Quote
Lique Geplaatst 26 September, 2015 Geplaatst 26 September, 2015 Dat ziet er strak en gaaf uit! Mooie velgen Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 26 September, 2015 Geplaatst 26 September, 2015 Dat ziet er strak en gaaf uit! Mooie velgen THNX Lique Nog ff snel 1 foto van mijn Alloygator Quote
Wimis on Geplaatst 27 September, 2015 Geplaatst 27 September, 2015 Mooie oplossing en het staat nog gaaf ook ! Quote
picaman Geplaatst 29 September, 2015 Geplaatst 29 September, 2015 Idd, practische oplossing en qua styling perfect. Maar, hou je wel in he, niet de stoepranden gaan opzoeken nu Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 30 September, 2015 Geplaatst 30 September, 2015 Idd, practische oplossing en qua styling perfect. Maar, hou je wel in he, niet de stoepranden gaan opzoeken nu Ik kan mij ook wel inhoudend bij de stoepranden. Ik mag van het thuisfront alleen niet zeggen wie de aanvaring met de stoeprand had. Niet dat ik dat achteraf heel erg vindt gezien het eind resultaat Quote
picaman Geplaatst 30 September, 2015 Geplaatst 30 September, 2015 Ik kan mij ook wel inhoudend bij de stoepranden. Ik mag van het thuisfront alleen niet zeggen wie de aanvaring met de stoeprand had. Niet dat ik dat achteraf heel erg vindt gezien het eind resultaat Ik vind dat je het perfect duidelijk heb gemaakt wie de aanvaring had, zonder woorden Quote
Zixxi Geplaatst 30 September, 2015 Geplaatst 30 September, 2015 Ziet er goed uit! Helaas hier het zelfde geval gehad. Waar heb je ze gekocht en zouden ze ook om mijn Phantoms passen Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Zou het niet doen. Phantoms loopt de buitenste rand niet door maar is het steeds een stukje. Heb er zelf ook over nagedacht maar het haalt het ontwerp van de velg onderuit. Quote
intro Geplaatst 30 September, 2015 Geplaatst 30 September, 2015 goede oplossing en ziet er ook nog eens strak uit Quote
Excessed Geplaatst 18 April, 2016 Geplaatst 18 April, 2016 Sorry voor de Necropost, maar het resultaat op Phantom velgen mag er ook wezen in mijn mening Dus voor de toekomst mochten mensen twijfelen, heb je een voorbeeld 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 18 April, 2016 Geplaatst 18 April, 2016 Zoooooo die springen er mooi uit. En ik deel je mening. Staat echt mooi op de phantoms Quote
alloygator Geplaatst 5 Mei, 2016 Geplaatst 5 Mei, 2016 In verband met de mooie foto's wil ik de lezers van dit KIA forum de mogelijkheid aanbieden om een set te bestellen met €10,- korting. Dus €89,- in plaats van €99,- Bestellen kan op de site van alloygator.nl en gebruik bij het bestellen van een complete set de kortingscode "kiaclub10" Deze actie loopt tot en met 31 augustus 2016 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 5 Mei, 2016 Geplaatst 5 Mei, 2016 Thnx Herbert (of collega) zoals je kan zien heb ik ze al.... En hellaas of gelukkig hebben ze hun werk al gedaan. Maar leuk om te lezen dat de foto's die o.a. door mij geplaatst zijn een korting oplevert voor de rest van de forumleden. Ik zou zeggen forumleden doe er je voordeel mee. En nee ik heb hier niets mee van doen. Geen aandelen of iets dergelijks Maar ben wel heel blij met mijn alloygators. Quote
Excessed Geplaatst 6 Mei, 2016 Geplaatst 6 Mei, 2016 Ik ben er ook zeer blij mee inderdaad, helaas heb ik ze ook al gebruikt Maar met de sleutelhanger tool redelijk mooi kunnen krijgen weer! Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 Mei, 2016 Geplaatst 6 Mei, 2016 Ik ben er ook zeer blij mee inderdaad, helaas heb ik ze ook al gebruiktMaar met de sleutelhanger tool redelijk mooi kunnen krijgen weer!Ik heb met een dremel de schade eerst in model geschuurd en daarna gepolijst. Het sleutelhangertooltje ben ik niet kapot van. Maar op vakantie ofzo kan je wel de beschadiging er een beetje mee bijwerken. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 5 Oktober, 2016 Geplaatst 5 Oktober, 2016 En vandaag hebben ze hun dienst bewezen. Ik had niet willen weten hoe mijn velg er zonder Alloygator uit had gezien. Gelukkig kon mijn leverancier hem gemakkelijk weer op zijn plaats tikken. Quote
Specialmade Geplaatst 5 Oktober, 2016 Geplaatst 5 Oktober, 2016 Ja dan bewijst zo'n investering zijn nut. Maar zoals ik het zie is de alloygator wel dusdanig beschadigd dat deze moeten worden vervangen of heb ik het mis. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 5 Oktober, 2016 Geplaatst 5 Oktober, 2016 Ja dan bewijst zo'n investering zijn nut. Maar zoals ik het zie is de alloygator wel dusdanig beschadigd dat deze moeten worden vervangen of heb ik het mis. Nee hoor, met een dremel weer in model slijpen en polijsten en ze zijn weer bijna als nieuw. In dit geval moet er wel een nieuw verbindingstukje op. Maar daar kreeg ik er een paar extra van bij aanschaf van de alloygators. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 5 Oktober, 2016 Geplaatst 5 Oktober, 2016 Dat mag van het thuisfront hier niet vermelden Quote
xtra40 Geplaatst 5 Oktober, 2016 Geplaatst 5 Oktober, 2016 mischien een cursus inparkeren doe je zo kado doen/nemen 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.