Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Toen mijn vriendin vorig jaar 2 keer met pech langs de weg had gestaan met onze Peugeot 206, kreeg ze als leenauto een Kia Rio met amper 250 km op de teller mee. Die beviel ons zo goed dat we net voor het einde van het jaar een nieuwe Kia Rio 5-drs Business Line hebben gekocht. Prima auto, maar dramatisch geluid. Dus daar zijn Focal ISC-165's in gegaan. Afgelopen week heb ik voor mezelf een Kia Cee'd 5-drs Business Line uit 2013 gekocht, die amper kilometers heeft gemaakt. Op voorhand had ik Focal ISS-165's besteld, maar het geluid in die Cee'd klinkt al erg goed moet ik zeggen  :-) Nu ben ik aan het rondneuzen op het forum. Of de speakers gaan terug, of ik vervang de ISC-165's in de Rio door ISS-165's met de losse tweeters, maar ik moet even kijken waar en hoe ik die kan installeren. Misschien dat ik alsnog besluit de speakers in de Cee'd te vervangen, maar of daar veel winst in zal zitten... Keuzes, keuzes ;)

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Succes met de keuze's. Veel rijd plezier met de Cee'd en Rio.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...