Jump to content

Sbwoofer aansluiten op fullmapnavegatie systeem

pk24

Recommended Posts

Wie heeft er ervaring met het aansluiten van een subwoofer op de van de fabriek af fullmapnavegatie met achteruit rijcamera van de rio. Ik krijg binnen kort mijn nieuwe rio en wil een Pioneer subwoofer aansluiten maar weet niet of dit op dit systeem gaat. Gr john

bedankt voor je antwoord

heb vandaag een nieuwe rio besteld de laatste drie deur  in nederland ( worden namelijk niet meer gemaakt vanaf 2016 L

als ik hem heb ga ik een sub kopen en een hi lo filter

gr john

Wie heeft er ervaring met het aansluiten van een subwoofer op de van de fabriek af fullmapnavegatie met achteruit rijcamera van de rio. Ik krijg binnen kort mijn nieuwe rio en wil een Pioneer subwoofer aansluiten maar weet niet of dit op dit systeem gaat. Gr john

Waarom niet de Pioneer actieve-subwoofer kit incl. montage materiaal uit de Rio accessoires door de dealer in laten bouwen ?

Kost euro 329 incl montage..

Je krijgt dan deze Pioneer TS-WX110A , die kost overal rond de euro 200 en je krijgt hem dus ingeboud incl kit voor +- euro 129 

Zou ik niet zelf aan de gang gaan..

Zo hey das lekker aan de prijs zeg

Ik adviseer altijd een andere dan ben je nog veel minder kwijt en is de bas nog veeeel harder

Kan er nu even niet bij naar zal vanavond dat lijstje nog maal posten als er behoefte aan is

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Goede avond xtra40. Als je dat lijstje kan posten graag.

Weet je ook misschien wat de kleuren zijn van de binnenverlichting die geschakeld staan via de deuren, wil namelijk van die logo schijner in de deurpaneel inbouwen ,had deze al gekocht voor mijn venga maar ben er nooit aan toe gekomen en wil dit nu wel doen dus dat aangaan als ik de deuren open. Alvast bedankt

• 4 months later...