Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wie heeft er ervaring met het aansluiten van een subwoofer op de van de fabriek af fullmapnavegatie met achteruit rijcamera van de rio. Ik krijg binnen kort mijn nieuwe rio en wil een Pioneer subwoofer aansluiten maar weet niet of dit op dit systeem gaat. Gr john

Geplaatst

Ook jij zal een Hi lo filter moeten solderen tussen de achter speaker draden omdat er geen aansluiting achter op die radio zit

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Geplaatst

bedankt voor je antwoord

heb vandaag een nieuwe rio besteld de laatste drie deur  in nederland ( worden namelijk niet meer gemaakt vanaf 2016 L

als ik hem heb ga ik een sub kopen en een hi lo filter

gr john

Geplaatst

Wie heeft er ervaring met het aansluiten van een subwoofer op de van de fabriek af fullmapnavegatie met achteruit rijcamera van de rio. Ik krijg binnen kort mijn nieuwe rio en wil een Pioneer subwoofer aansluiten maar weet niet of dit op dit systeem gaat. Gr john

Waarom niet de Pioneer actieve-subwoofer kit incl. montage materiaal uit de Rio accessoires door de dealer in laten bouwen ?

Kost euro 329 incl montage..

Je krijgt dan deze Pioneer TS-WX110A , die kost overal rond de euro 200 en je krijgt hem dus ingeboud incl kit voor +- euro 129 

Zou ik niet zelf aan de gang gaan..

Geplaatst

Zo hey das lekker aan de prijs zeg

Ik adviseer altijd een andere dan ben je nog veel minder kwijt en is de bas nog veeeel harder

Kan er nu even niet bij naar zal vanavond dat lijstje nog maal posten als er behoefte aan is

Geplaatst

Goede avond xtra40. Als je dat lijstje kan posten graag.

Weet je ook misschien wat de kleuren zijn van de binnenverlichting die geschakeld staan via de deuren, wil namelijk van die logo schijner in de deurpaneel inbouwen ,had deze al gekocht voor mijn venga maar ben er nooit aan toe gekomen en wil dit nu wel doen dus dat aangaan als ik de deuren open. Alvast bedankt

Geplaatst

Ik zal er van de week even in duiken om te zien of ik daar achter kan komen post ik ook even het lijstje naar je

Geplaatst

Blankie01

Heb je misschien foto hoe en waar deze is ingebouwd in je auto door pimpmaster

Alvast bedankt

Geplaatst
Geplaatst
Geplaatst

Hartelijk dank voor de uitleg

Als ik mijn nieuwe rio heb ga ik er mee aan de slag en laat het zien

• Like 1
Geplaatst

De dealer plaatst de subwoover onder de passagiers stoel..lopen daar kabels waar je de SW op aan kunt sluiten ?

Of moeten de kabels naar het dashboard worden getrokken ?

• 4 maanden later...
Geplaatst

Er licht helemaal niets je zult alles zelf moeten aanleggen

Doen jullie nog inbouwen trouwens?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...