Marcel20vt Geplaatst 7 Januari, 2016 Geplaatst 7 Januari, 2016 Heb een vraag we zijn van plan om rio te bestellen Nu zitten te twijfelen en bovenstaande kleur Of de zilveren Wie van de eigenaars van de Rio heeft de bovenstaande kleur in het echt van het boekje wordt ik niet wijzer Quote
picaman Geplaatst 7 Januari, 2016 Geplaatst 7 Januari, 2016 Ik heb nu de rio in graphite, en mijn vorige picanto was silver light. Zo krijg je mss een idee. Enkele pics in bijlage. Mijn ervaring is dat de graphite wel iets eerder vuil oogt dan de silver light. Net als zwart of andere donkerder kleuren. Quote
Marcel20vt Geplaatst 7 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 7 Januari, 2016 Opzicht wel een mooie kleur maak de auto toch elke week schoon Quote
picaman Geplaatst 7 Januari, 2016 Geplaatst 7 Januari, 2016 Is idd prachtige kleur, vind de rio mooier in graphite, de picanto dan weer in silver. Maar das natuurlijk persoonlijke smaak. Quote
Marcel20vt Geplaatst 7 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 7 Januari, 2016 Vind het meer een luxe kleur Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.