oofje Geplaatst 8 Februari, 2016 Geplaatst 8 Februari, 2016 hoi, sinds een weekje ben ik eigenaar van een carens uit 2005 met een km stand van 160.000 en het leek me leuk om hier medestanders van dit type te vinden.om ervaringen uit te wisselen. Heb al gezien dat er weinig leden zijn met dit type Kia. Gegroet!! Quote
bigwade Geplaatst 8 Februari, 2016 Geplaatst 8 Februari, 2016 Welkom ! Leuk ! Vul je avatar even aan, dat is best handig ! Veel post en leesplezier ! Quote
oofje Geplaatst 8 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 8 Februari, 2016 Welkom ! Leuk ! Vul je avatar even aan, dat is best handig ! Veel post en leesplezier ! wat is een avatar?? Quote
bigwade Geplaatst 8 Februari, 2016 Geplaatst 8 Februari, 2016 Dat ding links naast je bericht, als je dat bekijkt met een normale computer. Quote
oofje Geplaatst 8 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 8 Februari, 2016 Dat ding links naast je bericht, als je dat bekijkt met een normale computer. done!!?? ik ben niet zo.n computerfreak sorry! Quote
driesdiesel Geplaatst 10 Februari, 2016 Geplaatst 10 Februari, 2016 Welkom veel plezier met de carens Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk 1 Quote
oofje Geplaatst 10 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2016 zo.... en nu zijn gelukkig alle schakelaars in het dashboard weer verlicht. Ik word er altijd een beetje naar van als het licht uit is...... De kia dealer van Mossel in Apeldoorn wist slechts 1 oplossing..... een nieuwe schakelaar a € 37,= excl. !!! Gelukkig ben ik na lang prutsen erachter en heb de oplossing. Heb nog wel een lichtprobleem met de achterklep.... in mijn carens zit boven de achterbank een lichtunit, ik zou graag zien dat ie aanging als ik de achterklep open.. *** vraag: werkt dit in andere carensen wel???? alvast bedankt voor je antwoord Groet Frans Quote
Baggio Geplaatst 13 Februari, 2016 Geplaatst 13 Februari, 2016 Welkom Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.