bigwade Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Voor het eerst hier op het Kiaforum werd melding gedaan van een ManCave http://www.kiaclub.nl/topic/9343-wat-is-je-laatste-aanwinst/page-46#entry178811 Ik wist niet dat het bestond totdat ik eens om mij heen keek. Ik heb een onduidelijk donker hoekje ergens onder een dak van ons huis van 1.80x2.50 waar mijn iMac27 staat met al mijn ditjes en datjes er omheen. Verboden gebied voor familie Zelf noem ik dat mijn Walter de Rochebrune ruimte, mijn mancave dus, haha! Hebben jullie ook zo'n privé stek, laat het eens zien met al jullie gadgets ! foto's dus 1 Quote
Smart Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Kheb niet echt een mancave....volgens mij! Maar ik geniet, wanneer de family aan het sporten of wat al niet meer is, van muziek e.d. Helemaal alleen en volumeknop hoger, HEERLIJK!! Dit zou er één kunnen zijn.... 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 25 Februari, 2016 Geplaatst 25 Februari, 2016 Ben nog hard bezig met mijn ManCave........... En uuhhhhh dit is de gang er naar toe in onze kruipruimte Quote
Jordan Geplaatst 25 Februari, 2016 Geplaatst 25 Februari, 2016 Arjan heeft wat losgemaakt met z'n mancave haha. Wel een gaaf onderwerp. Zo ziet mijn ideale mancave eruit. http://www.mcintoshlabs.com/us/systems/pages/systemdetails.aspx?SystemId=ReferenceHomeTheaterSystem&Systemcatid=Home 3 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 25 Februari, 2016 Geplaatst 25 Februari, 2016 Ik raak de associatie met holenbewoners en neanderthalers maar niet kwijt... Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 25 Februari, 2016 Geplaatst 25 Februari, 2016 Een mancave... mijn vrouw ziet me aankomen. Ik heb wel een leuk speeltje, maar ik gebruik hem bijna alleen in het vakantie chalet die wij regelmatig huren....Het is een optoma HD141x beamer die hier iets van 100 inch weer geeft, maar hij kan in HD tot 300 inch Quote
bigwade Geplaatst 25 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 25 Februari, 2016 Een mancave... mijn vrouw ziet me aankomen. Kwestie van onderhandelen, mag zij de rest van het huis inrichten en schoonhouden. Dan is zo'n 4,5 m2 nog niet zo'n gek idee, haha ! . 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 25 Februari, 2016 Geplaatst 25 Februari, 2016 Kwestie van onderhandelen, mag zij de rest van het huis inrichten en schoonhouden. . Yeah right ... Quote
bigwade Geplaatst 25 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 25 Februari, 2016 Yeah right ... Probeer het.. Quote
Smart Geplaatst 26 Februari, 2016 Geplaatst 26 Februari, 2016 Probeer het..Ben ik nog op tijd? Ik zit er klaar voor... Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 26 Februari, 2016 Geplaatst 26 Februari, 2016 Ja hoor .... De eerste ronde.. De 2e Ronde En de 3e ronde ... zoals voorspeld .. Ik hoop dat BW niet al zijn geld op mij had gezet.... Quote
Seafox Geplaatst 9 Juni, 2016 Geplaatst 9 Juni, 2016 Leuk topic . ik heb vandaag mijn verjaardags cadeau alvast binnen gekregen. Gaat om de Raumfeld Stereo M. Wat een geweldig geluid geven ze zeg Ben alleen aan het twijfelen of ze niet te groot zijn 1 Quote
Smart Geplaatst 9 Juni, 2016 Geplaatst 9 Juni, 2016 Goede keuze...hoezo te groot? Televisie is té klein... 1 Quote
Seafox Geplaatst 9 Juni, 2016 Geplaatst 9 Juni, 2016 Tja daar heb je een goed punt. Misschien dan ook maar een nieuwe tv dan maar hahaha 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.