Jordan Geplaatst 7 Maart, 2016 Geplaatst 7 Maart, 2016 Mail is alleen om een afspraak te maken..... Dan had ik het verkeerd begrepen. Goed bezig Quote
angel66 Geplaatst 7 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 7 Maart, 2016 Wordt voor een nieuwe moeilijk in mijn situatie. Ik krijg rond de 6400 terug voor mijn Up. En ik heb ong 7000 bij te leggen. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 Maart, 2016 Geplaatst 7 Maart, 2016 Nu alleen nog de vraag ga je voor een business line welke nog het "oude model" is maar wel heel compleet. of ga je voor een comfort line die wel de faclift heeft gehad maar minder compleet. Quote
angel66 Geplaatst 7 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 7 Maart, 2016 Ga woensdag nog even bij dat business model kijken. Wat zijn de optie verschillen? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 Maart, 2016 Geplaatst 7 Maart, 2016 Mooie complete auto. Al zeg ik het zelf. Quote
angel66 Geplaatst 7 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 7 Maart, 2016 Foto,s geplaatst. Zie de eerste 2 pics Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 Maart, 2016 Geplaatst 7 Maart, 2016 Huh.... Nu snap ik het niet meer....Dit zijn foto's van de Comfort Line. Ga je nu voor deze of de business Line? Quote
angel66 Geplaatst 7 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 7 Maart, 2016 Laat alleen de auto zien. Woensdag ga ik nog een keer bij die andere kijken. Kan ik de staat nog even goed bekijken. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 Maart, 2016 Geplaatst 7 Maart, 2016 Oké snap hem nu. Deze heeft iig zijn kleur mee Quote
angel66 Geplaatst 7 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 7 Maart, 2016 Jammer van de verf schade achter Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 Maart, 2016 Geplaatst 7 Maart, 2016 idd erg jammer maar nog wel bij te werken. Zo even snel een aantal opties die de business line heeft en de comfort niet. Mistlampen Cruise control en snelheidsbegrenzer Lederen stuurwiel en pookknop Bluetooth connectiviteit Grille afgewerkt in zwart met chrome look rand Projectiekoplampen met LED-dagrijverlichting LED-achterlichten, Bochtverlichting en Auto Light Control Ruimtebesparend reservewiel, Bagagenet en opbergvak Quote
angel66 Geplaatst 7 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 7 Maart, 2016 Dit zijn paar opties van de lijst ABS Airco Buitensp. elektr. verst. Buitenspiegels verwarmb. C.deurv. met afst.bed. Cruise control Dubbele airbag Elektrische ramen voor ESP Gordijn airbag(s) Led. stuurw+versn. pook Mistlampen voor Multifunctioneel stuur Multimedia-voorbereiding Radio-CD/MP3 speler Side airbag(s) voor Stoel best. hoogte verst. Verstelbaar stuur Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 Maart, 2016 Geplaatst 9 Maart, 2016 Vandaag toevallig een Rio Comfort Line mee gekregen van de dealer (mijn Rio krijgt service beurt). en eigenlijk zijn er maar een paar dingen die ik zo even snel mis ten opzichte van de Business Line. Comfort line heeft, Geen Projectiekoplampen met LED-dagrijverlichting en geen LED-achterlichten, Bochtverlichting en Auto Light Control Geen Bluetooth connectiviteit Geen binnen verlichting voorin Geen verhoogde laadruimte. Geen chrome rand gril En geen mistlampen. Al met al valt het dus best mee Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.