Jump to content

What Do You Kia Fans Think Of Niro Hybrid?

Kiaclub Nieuwsrobot

Recommended Posts

Are you the type of person who immediately purchases something new on the market, or are you the type who adopts a wait and see attitude? We ask this question because we want to know where you all stand on … Continue reading

Lees het hele artikel

Ik begin wat milder te worden.

Eerst IRL zien en rijden.

Op de plaatjes vind ik het een wat burgerlijke, niet spannende auto.

Maar als die auto voor 20-22K euro in de markt gezet kan worden (gaat niet gebeuren)

dan zou het wat kunnen zijn.

.

Op zich spreekt het model mij wel aan, hybride ook. Maar alles hangt altijd af van het prijskaartje. denk dat het wel iets hoger in de markt kan, maar hangt ook af van de compleetheid van de auto. 

Dus interesse ja, maar eerst een prijskaartje. En ben bang dat die toch hoger ligt dan 25K

Dat prijskaartje zou richting concu gaan.

dwz ca 30K.

De prijs wordt bepaald door fiscale promoties zoals bijtelling en of BPM en het omslagpunt t.o.v.

een normale benzine-auto wordt heel erg in de gaten gehouden.

Gevolg is dat alleen de zakelijke rijder hier iets mee opschiet, zie Tesla.

Baanbrekend zou zijn om deze auto onder de 20.000 eu uit en thuis aan te bieden incl. milieuvriendelijke witte grondlak.

Dan zijn ze, ondanks dat ze in de praktijk 25% minder zuinig rijden dan in de folder, niet aan te slepen, hoe ze er ook uit zien.