Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

S100 neemt geen Dashcam beeld op. niet op SD kaart

Ga naar de oplossing Opgelost door Gast AdRo,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb een Dashcam aangeschaft in de veronderstelling dat ik de beelden op kon nemen op een SD kaart. Leek mij leuk voor de vakantie naar Noorwegen.

Camera aangesloten en een perfect beeld bij het menu Car DVD. Ik kan daar alle instellingen doen en maken.

De camera doet het dus perfect.

Ik kan het beeld echter niet wegschrijven op de SD kaart. ook al staan de instellingen goed.

post-15987-0-33491500-1458586637_thumb.jpg

Is dit wel mogelijk ? Ik kan wel terugkijken via replay. Het lijkt erop dat ik de verkeerde source in de C074 heb aangesloten. Echter had ik maar één mogelijkheid. Het blauwe stekkertje paste maar in één bus. En de camera werkt ook, dus dat moet goed zijn.

Wie heeft ervaring met dit type dashcam en wat doe ik verkeerd ??

post-15987-0-37019700-1458586555_thumb.jpg

Geplaatst

Is het kaartje wel juist geformatteerd? En/of staat het niet op slot?

Ik heb maar heel kort een Witson gehad, maar MET deze cam en die werkte bij mij prima. Ik heb m later zelfs zonder Witson nog aan de praat gekregen!

Geplaatst

Als je kunt terugkijken staat het op kaart.

Er staat niets op het kaartje. Waarschijnlijk staat het op het flashgeheugen van de C074. Ik kan ook maar drie filmpjes van 3 minuten terugkijken. Formatteren heb ik gedaan via de C074. 

Geplaatst

Kun je misschien kiezen voor opname op het interne of externe flashgeheugen?

Geplaatst

Lees vooral de commentaar onderaan, net dezelfde problemen

Geplaatst

Er staat niets op het kaartje. Waarschijnlijk staat het op het flashgeheugen van de C074. Ik kan ook maar drie filmpjes van 3 minuten terugkijken. Formatteren heb ik gedaan via de C074. 

Al iets van een oplossing ?

• Oplossing
Geplaatst

Al iets van een oplossing ?

Kaartje in de Camera was niet goed. Ik ben een beetje op het verkeerde been gezet door de camera instelling in de C074.

Topic mag van mij gesloten worden

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...