Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allen.

Mijn Rio ls uit 2002 loopt niet lekker stationair. Koud goed maar na even beroerd. Gok rond de 6-700 toeren met trillend stuur en als ik verbruikers als grootlicht en achterruitverwarming er bij aan doe nog wat beroerder.

Rijden gaat heerlijk als een zonnetje maar af en toe met stoppen nijgt de auto af te slaan.

Ik heb verschillende soorten injectorcleaner gebruikt.

Brandstof pomp gereinigd.

brandstof filter vervangen.

luchtmassameter vervangen (2015)

Stationair regelaar vervangen.

Vacuümslangen nagekeken/ vervangen.

lambda sonde doorgemeten. Leek goed 0.5-0.9VOLT.

bougies en kabels vervangen.

Klopsensor vervangen.

Ik heb werkelijk geen idee meer waar ik het moet zoeken. Heeft iemand van jullie nog suggesties voor mij? Ik kan de hulp goed gebruiken!

M.vr.grt.

Geplaatst

Ik ga dit topic ook volgen, dit heb ik ook met mijn Rio. Heb jij ook het probleem dat het toerental flink inzakt wanneer je de koppeling intrapt? Als ik bijvoorbeeld van de 1 naar de 2 ga dan zakt het toerental in, motor begint te trillen, ecu corrigeert het door het toerental weer aan te passen en de multiriem krijst het uit..

Geplaatst

Waar ze zit weet ik ook niet maar deze kan vervuild raken en allerhande problemen opleveren zoals jouw probleem.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...