vinni Geplaatst 6 Mei, 2016 Geplaatst 6 Mei, 2016 Beste rijders heeft iemand een idee waarom het dashboard lampje in het kastje aan is als deze dicht is en als je hem opent is deze uit Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 Mei, 2016 Geplaatst 7 Mei, 2016 Hoe kom je er achter dat het zo is... Quote
OptimaForma Geplaatst 7 Mei, 2016 Geplaatst 7 Mei, 2016 Als je je koelkast open doet, zie je dat het licht ineens daar is. Quote
ludoke Geplaatst 7 Mei, 2016 Geplaatst 7 Mei, 2016 Vragen aan Gaston en Leo ,die hebben daar ervaring mee Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 Mei, 2016 Geplaatst 7 Mei, 2016 Vragen aan Gaston en Leo ,die hebben daar ervaring mee Amaaikes en ik me afvragen wie zijn Gaston en Leo nu weer.... Maar oké een vlaams duo. Quote
ludoke Geplaatst 7 Mei, 2016 Geplaatst 7 Mei, 2016 Amaaikes en ik me afvragen wie zijn Gaston en Leo nu weer.... Maar oké een vlaams duo. Bekijk dit maar eens dan snap je wat ik bedoel Quote
vinni Geplaatst 7 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 7 Mei, 2016 Het is een serieuze vraag. dus als dit niet gegeven kan worden zeg dan niks Quote
vinni Geplaatst 7 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 7 Mei, 2016 Het is een serieuze vraag als men het niet weet zeg dan niks. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 Mei, 2016 Geplaatst 7 Mei, 2016 Ik ben heus opzoek geweest naar een serieus antwoord maar kon niets vinden. En ja dan laat ik me wel eens gaan door ergens een beetje humor in te schieten. Houdt het wel zo gezellig op het forum. Maar als u hier niet tegen kunt mijn oprechte excuses. Quote
vinni Geplaatst 7 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 7 Mei, 2016 Als iemand het weet hoor ik het graag .omdat ik nu door kier van het dashboardkastje licht zie schijnen en met open doen brand deze niet. weet niet hoe de schakeling ervan werkt Quote
vengafan Geplaatst 7 Mei, 2016 Geplaatst 7 Mei, 2016 Ben miss een leek maar denk 2 draadjes bij schakelaar omzetten en ben je er al mee bij garage geweest? Quote
Murcielaygo Geplaatst 8 Mei, 2016 Geplaatst 8 Mei, 2016 Bij de Picanto kun je het hele kastje uit de auto halen om het filter van de A/C te vervangen. Kan dat bij de SP3 ook? Dan kun je misschien makkelijker op zoek naar een schakelaar. Hoe het bij de Picanto moet staat in het boekje, dus kijk het boekje van je SP3 er eens op na! Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 8 Mei, 2016 Geplaatst 8 Mei, 2016 Ik zou zeggen 7 jaar garantie. Dus even ritje naar de dealer voordat je alles uit elkaar gaat schroeven (mits je nog niet aan de 150k zit). Quote
Hanz001 Geplaatst 8 Mei, 2016 Geplaatst 8 Mei, 2016 Lijkt inderdaad op het klassieke maak/verbreekcontact waarbij 1 draadje dus op het verkeerde pootje zit.... Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 8 Mei, 2016 Geplaatst 8 Mei, 2016 Bij de Picanto kun je het hele kastje uit de auto halen om het filter van de A/C te vervangen. Kan dat bij de SP3 ook? Dan kun je misschien makkelijker op zoek naar een schakelaar. Hoe het bij de Picanto moet staat in het boekje, dus kijk het boekje van je SP3 er eens op na! Even in de handleiding gedoken. Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 9 Mei, 2016 Geplaatst 9 Mei, 2016 Wil je zeker weten of het lampje brand in het dashboardkastje, heel simpel. Pak je telefoon en zet hem in de filmstand, leg hem in het kastje en sluit deze. Haal hem er uit en kijk. Quote
ludoke Geplaatst 9 Mei, 2016 Geplaatst 9 Mei, 2016 Wil je zeker weten of het lampje brand in het dashboardkastje, heel simpel. Pak je telefoon en zet hem in de filmstand, leg hem in het kastje en sluit deze. Haal hem er uit en kijk. Je moet er maar opkomen Zou voor Gaston en Leo een grote hulp zijn geweest ;-) 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 Mei, 2016 Geplaatst 9 Mei, 2016 Ho Ho Ludoke, Wel graag ontopic houden, de topic starter kan het niet waarderen als er niet serieus op zijn topic gereageerd wordt......... Niet dat hij reageert op de serieus geplaatste berichten maar toch. Quote
Smart Geplaatst 11 Mei, 2016 Geplaatst 11 Mei, 2016 Is het nu opgelost hier....bij mij is het lampje inmiddels uit. Quote
vinni Geplaatst 12 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 12 Mei, 2016 Yesssss gevonden in de schakelaar zit een veertje deze is kaduuk .besteld en wordt opgestuurd kan deze er zelf ff in plaatsen 1 Quote
vengafan Geplaatst 12 Mei, 2016 Geplaatst 12 Mei, 2016 Fijn dat het euvel is gevonden, hopelijk kan je het snel repareren..........succes Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 12 Mei, 2016 Geplaatst 12 Mei, 2016 En heb je het kunnen vinden door tips van het forum...of ben je zelf nog een keer aan de slag gegaan om het schakelaartje te zoeken. Iig is het gelukkig een klein probleempje Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.