Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo,

Ik heb gezocht naar de kleurcode van m'n auto.. Nu las ik dat dit te vinden is op de sticker waar zich ook het chassisnummer bevindt..

Echter staat er bij mij niets ingevuld en wil toch graag wat krasjes wegwerken..

Alvast bedankt!

8451f9c0cc649c534f1c659fc53cf27d.jpg

Geplaatst

Vehicle

Identification

Number

Het nummer dat rechtsboven op die sticker staat, inbouw geval beginnend met KNEDC...

Okee bedankt! Zie het inderdaad staan zal even langsrijden bij een dealer om te vragen of ze het via de kenteken of vin nummer kunnen achterhalen! Thanks!!

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

Geplaatst

kleur code staat er keurig netjes op het is alleen in het coreaans  :-)  :-)

boven het woordje PAINT

het vreemde is dat ik zo een zelfde model met de zelfde kleur heb gehad maar niet meer mijn kleur code kan herinneren  :no:  :no:

Geplaatst

xtra40; ik beheers een hoop talen, behalve die haha, het is inmiddels opgelost ben bij een kia dealer geweest het is B7 rally blue metallic

Dus nu opzoek naar de juiste shop om het te kopen! Thanks!

En freaky scherpe opmerking! Had een goed idee geweest!

• 10 maanden later...
Geplaatst

ik dacht dat er maar 1 zwart was die andere is graphite kleur voor de rio van af 2012

en ik dacht dat zwart de naam aurora zwart heet en die heeft als kleur code ABP 

dit zijn alle kleuren en codes die ze leverden voor de rio in 2012

478916_183099571846912_1974548882_o.jpg?

Geplaatst

ik zie nu dat er 3 kleuren zwart waren de andere heet midnight black en daar is de code 9B van 

en er schijnt ook nog een zwart te zijn die heet Phantom black en daar is de code MZH van 

dus nu maar hopen dat je weet welke zwart je hebt :wink:

• Like 1
Geplaatst
Op ‎10‎-‎6‎-‎2016 om 10:07 zei B.Siera:

xtra40; ik beheers een hoop talen, behalve die haha, het is inmiddels opgelost ben bij een kia dealer geweest het is B7 rally blue metallic

Dus nu opzoek naar de juiste shop om het te kopen! Thanks!

En freaky scherpe opmerking! Had een goed idee geweest!

https://www.123autolakken.nl/spuitbussen/p-1/SP18429--spuitbus-autolak-kia-dbs.html?Automerk=kia

Geplaatst

Dit kreeg ik terug van een Koreaanse eBay verkoper nadat ik hem de foto had doorgestuurd

There's no color information in here.
I think It's removed.
If you have VIN#, please let us know.
I will check again.

Na het VIN nummer doorgegeven te hebben kreeg ik de kleurcode ABP, toch Aurora Black dus :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...