Gast Loekscheveningen Geplaatst 11 September, 2020 Geplaatst 11 September, 2020 Hallo, ik heb een Kia Sportage executive pack, 2012. weet iemand de kleurcode van de dakrail die bij de executive pack is geleverd. mijn dakrail is op 2 plekjes beschadigt , ongeveer 2 keer 3 cm. Nu dacht ik dat zelf bij te kunnen spuiten met spuitbus autolak. om deze spuitbus te kunnen kopen moet ik de kleurcode hebben. Quote
s3racer Geplaatst 16 Januari, 2021 Geplaatst 16 Januari, 2021 ik zou dit ook wel willen weten. zit te twijfelen om ze chroom te laten spuiten Quote
s3racer Geplaatst 6 Februari, 2021 Geplaatst 6 Februari, 2021 Op 11-9-2020 om 23:17, Gast Loekscheveningen zei: Hallo, ik heb een Kia Sportage executive pack, 2012. weet iemand de kleurcode van de dakrail die bij de executive pack is geleverd. mijn dakrail is op 2 plekjes beschadigt , ongeveer 2 keer 3 cm. Nu dacht ik dat zelf bij te kunnen spuiten met spuitbus autolak. om deze spuitbus te kunnen kopen moet ik de kleurcode hebben. ik wil ze gaan plastidippen,, alleen kleurcode weet ik helaas niet. bij mij laten ook op plekjes de lak los Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.