Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Loekscheveningen

Sportage kleurcode dakrail

Recommended Posts

Guest Loekscheveningen

Hallo, ik heb een Kia Sportage executive pack, 2012.

weet iemand de kleurcode van de dakrail die bij de executive pack is geleverd. 

mijn dakrail is op 2 plekjes beschadigt , ongeveer 2 keer 3 cm. Nu dacht ik dat zelf bij te kunnen spuiten met spuitbus autolak. 

om deze spuitbus te kunnen kopen moet ik de kleurcode hebben.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Josse
      Ik heb nog een originele autoradio, compleet met front, uit een Sportage van 2010. Iemand interesse?????? 
      Destijds uitgebouwd ivm inbouw navigatie systeem.

• By Killkenny62
      Hallo, ik sta op het punt een Sportage 2.0 xpect aan te schaffen. Alles lijkt goed, auto is goed onderhouden, heeft nieuw subframe achter, nwe aircopomp, distribitie etc. Nu sprak ik toevallig vd week iemand hier in de buurt met een Sportage, en die raadde mij af er één te kopen. Dit ivm buitensporig brandstofgebruik. Hij noemde waarden van 1op 8 á 9 gemiddeld ? Dit doet mij toch wel afschriken, daar de garagehouder waar ik hem ga kopen het had over 1 op 12. Hier mensen ervaring met het verbruik ? 
    • By Yochrisschep
      Goede avond, afgelopen maandag is er iemand tegen mijn bumper geknalt en die is vervolgens doorgereden. Ik wil nu de kleurcode van mijn kia rio achterhalen zodat ik de nieuwe bumper kan laten spuiten.

Het probleem is alleen dat ik niet precies weet waar ik die kleurcode kan vinden.

In de bijlage heb ik een foto van mijn vin nummer gezet en de stickers die in de deur zitten.
      Het betreft trowuens een witte kia rio 1.2 cvvt super pack uit 2011.

Als iemand mij verder zou kunnen helpen zou ik dat fijn vinden

Gr chris

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

• By JG010
      Voor bouwjaar (2005-2010)

Onderdeelnummers:
      85876 1F000WK (instaplijst RA) 85886 1F000WK (instaplijst LA) 85885 1F000WK (instaplijst LV) 85875 1F000WK (instaplijst RV)
        Donkergrijs / Geborsteld RVS look

Check even wat ze nogmaalgesproken nieuw kosten en doe een serieus bod.
    • By jakole369@kpnmail.nl
      13 polige aansluiting en geen stroom op de fietsendrager. aansluitingen zijn in orde .
      vraag : wat voor nummer is eventueel de zekering naar de 13 polige aansluiting/
  • Create New...