Gast Picantje1.2 Geplaatst 21 Juni, 2016 Geplaatst 21 Juni, 2016 Hallo iedereen, Na 4,5 jaar veel plezier van mijn Kia Picanto te hebben gehad gaat hij nu zijn bestaan elders voortzetten. Afgelopen zaterdag heb ik hem ingeruild voor een andere auto. Eerst wilde ik een Rio maar ik vind de 1.2 te sloom voor mijn pittige rijstijl. Ik had dat niet gedacht aangezien de 1.2 motor in mijn Picanto wel pit heeft en mee kan komen. Het verschil zal hem zitten in het gewicht van de auto denk ik waardoor ik diezelfde beleving niet in de 1.2 Rio kon vinden. Bovendien vond ik de stoelen een beetje "slapjes". Het is nu een 105PK Seat Ibiza Style (1.2 TSI Ecomotive) met Technic pakket geworden uit 6-2013. Op alle fronten ga ik er enorm op vooruit (veel luxe hebbedingetjes ook aanwezig ). Ik hoop dan ook veel plezier te gaan beleven van deze Seat. Ik wens een ieder hier vele veilige kilometers en rijplezier met hun Kia toe! Groet, Picantje p.s. bij wie moet ik zijn om mijn account te kunnen laten verwijderen? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 21 Juni, 2016 Geplaatst 21 Juni, 2016 Heel veel plezier met de Seat.....Maar waarom account verwijderen. We hebben wel meer gedoog leden. Quote
Gast Picantje1.2 Geplaatst 22 Juni, 2016 Geplaatst 22 Juni, 2016 Ik weet dat er meer gedoogleden zijn, toch heb ik besloten hier weg te gaan. In ieder geval bedankt Lourens. Quote
Gast Geplaatst 22 Juni, 2016 Geplaatst 22 Juni, 2016 Je denkt toch niet dat je hier zomaar weg kunt gaan? Eerst het bewijs van je nieuwe aanwinst. Quote
Gast Picantje1.2 Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 Duurt nog ruim een week voordat ik hem kan ophalen. Zat hier en daar wat steenslag en paar kleine parkeer deukjes in de deuren wat allemaal gefikst gaat worden. Dan wil ik best een fotootje plaatsen hoor Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.