Jump to content

Wat zit er naast mijn spiegel?

Mika10
Go to solution Solved by xtra40,

Recommended Posts

Bedankt,vroeg me het ook af met mijn nieuwe Cee'd ,als we dan toch bezig zijn ik heb in de zonneklep bestuurderszijde een sleuf ,is deze bedoeld voor een parkeer ticket of iets dergelijks ? Ik kan niks anders bedenken behouden een tankkaart en dat heb ik geprobeerd maar geeft veel weerstand . Te dik ? daarom denk ik aan een parkeer ticket maar dat papier kan die weerstand niet overwinnen,of ben ik dom ? Op de laatste vraag wens ik géén antwoord. :no:

Bedankt,vroeg me het ook af met mijn nieuwe Cee'd ,als we dan toch bezig zijn ik heb in de zonneklep bestuurderszijde een sleuf ,is deze bedoeld voor een parkeer ticket of iets dergelijks ? Ik kan niks anders bedenken behouden een tankkaart en dat heb ik geprobeerd maar geeft veel weerstand . Te dik ? daarom denk ik aan een parkeer ticket maar dat papier kan die weerstand niet overwinnen,of ben ik dom ? Op de laatste vraag wens ik géén antwoord. :no:

Zit daar geen spiegeltje achter? Dus ipv dat je er iets inschuift (of dat probeert :)) dat je het opzij schuift?

Zit daar geen spiegeltje achter? Dus ipv dat je er iets inschuift (of dat probeert :)) dat je het opzij schuift?

Spiegel zit er boven,aan een spiegel zit en uitstulping voor met je vinger te verschuiven en dat is hier niet het geval. Je moet er duidelijk wat inschuiven. Als ik kan post ik morgen een foto. Hoe groot mogen de foto's hier eigenlijk zijn? Vorige week bij de dealer geweest en wou het vragen en wat denk je...vergeten ja.

Dacht er weer aan na ding naast de spiegel,heb ik ook maar dat was duidelijk.

staat zelfs in het instructie boekje hoofdstuk 4 blz 165 

JD DUTCH 4A (~172).QXP  3/29/2012  5:26 PM  Page 165

Achter (indien van toepassing)

Achtcr

Flessenhouder

Zonneklep

Trek de armsteun omlaag om de bekerhouder te kunnen gebruiken.

In de flessenhouder kunnen flessen worden geplaatst.

Gebruik de zonneklep om verblinding door direct zonlicht via de voor- en zijruiten tegen te gaan.
Trek de zonneklep omlaag om deze te kunnen gebruiken.

OJD042139

OJD042162

OMD040167K

AANWIJZING
In de houder mogen alleen flessen

Trek de zonneklep omlaag, neem hem uit de steun (1) en draai hem naar de zijruit (2) om bescherming te verkrijgen tegen zon van opzij.

worden geplaatst, zoals ook is aangegeven: “BOTTLE ONLY”.

Kenmerken van uw auto

De make-upspiegel kunt u gebruiken door de zonneklep omlaag te klappen en het afdekkapje (3) van de spiegel te openen. Schakel het lampje van de make- upspiegel in om het te gebruiken (indien van toepassing).

Achter de kaarthouder (4) kan een tolkaartje worden opgeborgen (indien van toepassing). 

het is dus een kaart houder