Jump to content

Ruimte achter de achteruitkijkspiegel

Go to solution Solved by fiddler,

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo,

Mijn oude Sportage is vervangen door een tweedehands Sportage 4, die ik van een vriend kon kopen.

In mijn oude Sportage was er achter de achteruitkijkspiegel op de voorruit, plaats om een badge op te hangen voor de Franse snelwegen. De fabrikant van de badge schrijft voor om de badgehouder, op de voorruit, in de zone met de zwarte bolletjes, achter de achteruitkijkspiegel te kleven.

In de Sportage 4 bestaat de zone achter de achteruitkijkspiegel uit een een grote plastic "doos". Er blijft dus geen plaats over.

Waar kleef ik de badge? Is het de bedoeling om deze badge in de "doos" te plaatsen om ze aan het gezicht te onttrekken? Of zitten er in die doos technieken verborgen?

Dank bij voorbaat voor jullie hulp.

Dirk

Edited by DirkA
  • Confused 1
  • Solution
Posted (edited)

Als deze badge bedoeld is voor automatische tolpoort scanning maakt dat denk ik niet uit, Als ie maar ergens (bovenaan?) zit, rechts is het meest uit het zicht, of een blinde plek achter de spiegel.

Edited by fiddler
  • Haha 1
Posted

Bij mijn Sportage 5 hetzelfde probleem, ik heb hem rechts naast de spiegel op het glas geplakt. Werkt prima geen problemen in Frankrijk gehad.

• Thanks 1
  • 3 weeks later...
Posted
Op 29-12-2023 om 16:26, zei Auke Riemsma:

Bij mijn Sportage 5 hetzelfde probleem, ik heb hem rechts naast de spiegel op het glas geplakt. Werkt prima geen problemen in Frankrijk gehad.

Dank voor uw reactie!

• Like 1
  • 6 months later...
Posted
Op 15-1-2024 om 10:25, zei DirkA:

Dank voor uw reactie!

Op 29-12-2023 om 16:26, zei Auke Riemsma:

Dat wilde ik dus ook weten, dank voor je antwoord.