oener01 Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 Mijn vraag is hoe kun je de binnenspiegel verwijderen, want in een ouder topic was de oplossing om een stukje rubber er tussen te doen wat mogelijk het probleem zou oplossen. Voordat ik de boel kapot maak - zit de spiegel vastgeklikt of moet ik hem links of rechts om losdraaien of omhoog drukken????. Bij voorbaat dank. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bemio Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 Bekend "probleem". De dealer heeft bij onze Cee'd een nieuwe spiegel gemonteerd en het probleem was opgelost.Waarom ga je er niet mee naar de dealer, je hebt niet voor niets 7 jaar garantie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oener01 Posted March 14, 2014 Author Share Posted March 14, 2014 Bekend "probleem". De dealer heeft bij onze Cee'd een nieuwe spiegel gemonteerd en het probleem was opgelost. Waarom ga je er niet mee naar de dealer, je hebt niet voor niets 7 jaar garantie? Klopt, ik heb 7 jaar garantie, echter ik ben woonachtig in Apeldoorn en de auto is gekocht bij Nijendijk in Zutphen - als het simpel te verhelpen is doe het liever even zelf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plattie Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Ga lekker naar de dichtbijzijnde dealer. Dat maakt echt niet uit! Onze auto komt uit Breda en is gewoon in onderhoud in Heerenveen. Geen probleem hóór! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts