Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Dag allemaal! 

Sommige kennen mij waarschijnlijk al van de meeting op 05/06. Ik dacht, laat ik toch even mezelf voorstellen. 

Mijn naam is Hoiyan. Sinds kort (begin dit jaar) heb ik een Kia Rio gekocht. Ik ging eigenlijk kijken voor een VW Polo en een Suzuki Swift, maar de winnaar is toch de Koreaan. Ik rij al een tijdje met deze auto en het is super! 

Het is een fijne auto, niet te groot niet te klein. Rijd lekker stevig, voelt als een echte auto! Trotse Kia-rijder. 

Hij heeft ook al 170.000 km aan ervaring! Lekker ingereden dus.

Ik heb al het een en ander al gedaan. Beetje gewrapt, andere velgen, interieurverlichting vervangen (LED), nieuwe mattenset en er komt nog veel meer! 

Heb je tips voor mijn Rio of een must-have/do, laat het mij even weten! 

Bedankt voor je tijd. 

Groetjes, Hoiyan 

post-17014-0-81701000-1468184955_thumb.jpg

Guest Vitara 2
Posted

Hallo Hoiyan,

Alsnog "welkom op het forum" 

En natuurlijk (her)ken ik je van de meeting, je Rio sprong er ook mooi uit met het rode dak :wink: 

En tja must-haves voor de Rio.

Om te beginnen zou ik Silvervision knipperlichten in de voor units zetten en een korte Alfa Romeo 156 antenne plaatsen (Kosten beide niet veel en ziet er stukken beter uit)

En de rest is een kwestie van smaak en je portemonnee.

Groet,

Lourens

Hier even 2 foto's 1 van de Silvervision en 1 van de Alfa antenne

image_url-1869-1463850041.jpg

image_url-1869-1450093219.jpg

Posted

Goedendag!

Dat is inderdaad wel een kleine leuke verandering, ga ik zeker doen. Mag ik ook vragen hoe je die rode lijn bij de voorkant hebt gedaan? (En waar dat vandaan komt?) Dat zou ook leuk zijn bij mijn auto

Groetjes, Hoiyan

Guest Vitara 2
Posted

Hoi Hoiyan,

De rode bies is ontstaan omdat ik "iets" roods aan de voorkant wilde hebben en er bijna niets op het zwarte gedeelte van de gril blijft plakken. 

Dus na een beetje experimenteren met photoshop heb ik het "gewoon" laten wrappen :)

97ae10b2df1cb35d3005c462e08beae6.jpg

cea4f0e2bce75dd4492a443888c6a2c7.jpg

Dit was het photoshop experimentje,

10167ab6499e171aca9f840370ac7f0c.jpg

Posted

KiaForum is echt super handig! Met zulke dingen is het fijn als ik het aan iemand kan vragen :) 

Ik kreeg te horen dat dat zwarte gedeelte niet te wrappen was (het blijft dan niet plakken), dus vond het wel jammer. Maar eigenlijk kan het wel..  Bedankt voor de foto's, ga wel even kijken of iemand het ergens dat kan doen. 

Groetjes! 

Guest Vitara 2
Posted

KiaForum is echt super handig! Met zulke dingen is het fijn als ik het aan iemand kan vragen :)

Ik kreeg te horen dat dat zwarte gedeelte niet te wrappen was (het blijft dan niet plakken), dus vond het wel jammer. Maar eigenlijk kan het wel..  Bedankt voor de foto's, ga wel even kijken of iemand het ergens dat kan doen. 

Groetjes! 

Bij mij zit het niet op het zwarte hoor.... daar blijft (door de silicone die er in zit) bijna niets op plakken.