Danny81 Geplaatst 10 Augustus, 2016 Geplaatst 10 Augustus, 2016 Hallo Allemaal, Vandaag is de nieuwe Kia Picanto voor mijn vriendin afgeleverd. Het betreft een witte 1.2 Sportsline Navigator. Alle rode accenten binnenin het interieur hebben we omgebouwd omdat we ( teveel ) rood lelijk vinden. Tevens is de achterklep geheel "clean" gemaakt zonder logo's of stickers. We hebben altijd Volkswagen gehad maar de ellende die het merk de afgelopen jaren kenmerkt laten we lekker achter ons, vandaar nu de 1e KIA ! Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 11 Augustus, 2016 Geplaatst 11 Augustus, 2016 Hallo Danny en vriendin, Welkom op het forum. Er zijn hier wel meer forum leden die van een "premium" merk overgestapt zijn naar Kia (incl. mijzelf) En ik kan je nu al vertellen dat jullie heel veel plezier gaan beleven aan jullie Pica. Zeker in de Sportlines uitvoering is het een stoer bakkie. En jullie zijn al goed bezig ... achterklep clean. En dan natuurlijk de kleur WIT, super keuze! Dit is onze witte Kia, ook zonder logo's. Quote
Danny81 Geplaatst 11 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 11 Augustus, 2016 Ik hoop het, heb er de volste vertrouwen in! Echt een dik bakkie met zo'n beetje alles erop en eraan. Zeker nu we verlost zijn van al dat rode in het interieur vind ik de auto echt vele malen dikker. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.