Rick Geplaatst 26 Augustus, 2016 Geplaatst 26 Augustus, 2016 Zoals de titel beschrijft Heeft er al iemand in beide auto's een proefrit gemaakt, wat valt er op kwa verschillen, wegligging, stuurgedrag, comfort etc etc. Quote
Wimis on Geplaatst 26 Augustus, 2016 Geplaatst 26 Augustus, 2016 Als je dat doet ben je verkocht Quote
bigwade Geplaatst 26 Augustus, 2016 Geplaatst 26 Augustus, 2016 De SP4: http://www.kiaclub.nl/topic/18836-testdrive-kia-sportage-iv-barcelona-2016/ Die van de Niro volgt. Eigen ervaring; de Niro is een kleinere auto met lagere zit maar met een hele reut andere leuke dingen. Stuurt en schakelt (aut) geweldig (korte ervaring in Lelystad) Voor de SP4 zou ik voor de 1.6 T gaan, dan heb je een stoere kar, maar de prijs... Jij rijdt hele korte stukjes (zo even uit geheugen) en dan zou zo'n Niro je brandstofleverancier wel eens verdrietig kunnen maken. 1 Quote
Rick Geplaatst 27 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2016 De SP4: http://www.kiaclub.nl/topic/18836-testdrive-kia-sportage-iv-barcelona-2016/ Die van de Niro volgt. Eigen ervaring; de Niro is een kleinere auto met lagere zit maar met een hele reut andere leuke dingen. Stuurt en schakelt (aut) geweldig (korte ervaring in Lelystad) Voor de SP4 zou ik voor de 1.6 T gaan, dan heb je een stoere kar, maar de prijs... Jij rijdt hele korte stukjes (zo even uit geheugen) en dan zou zo'n Niro je brandstofleverancier wel eens verdrietig kunnen maken. Jij hebt een goed geheugen! haha Ik heb nu bijna 40k op de teller, maar inmiddels zijn het ook meer langere stukken aan het worden. Maar indd ook veel korte nog Jammer van de Niro vind ik dat die geen awd heeft De sportage 4 blijf ik niet zo mooi vinden helaas, en indd automaat is niet betaalbaar. Quote
bigwade Geplaatst 27 Augustus, 2016 Geplaatst 27 Augustus, 2016 Jammer van de Niro vind ik dat die geen awd heeft Heb je die echt nodig ? Ik heb in Z-Limburg in april toch echt overal op asfalt gereden Ga zeker eens rijden in de Niro en dan vooral die kleine weggetjes rond Epen en Slenaken. Mooiste weg van NL ligt om de hoek Gronsveld/Mheer/Slenaken/Epen(koffie bij de Smidse)/Vaals Veel plezier ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.