Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Welke banden om een Sorento (I) ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Helaas is de Pirelli Scorpion Verde All Season 245/70R16 momenteel niet leverbaar bij mijn bandenboer. Op internet is de band van 100 euro naar 140 tot 160 euro gegaan, waarschijnlijk door seizoen verandering.

Weet iemand nog een goedkoop adres in Duitsland ofzo??

Geplaatst

BOB, Reifendirekt heeft de band niet op voorraad. Maar jouw link naar bandenspotter laat zien dat de prijs weer daalt. Volgens mij was de voorraad op in NL en wordt deze weer aangevuld waarmee de prijs daalt.

Albert Jan, helaas is dat de ATR, oftewel all terein, die heeft andere eigenschappen dan de AS all season. Was een mooi prijsje geweest.

Nu ik zie dat de prijs weer daalt in de web shop wacht ik nog even. Bandenprijzen doen gekke dingen op het web.

Bedankt voor jullie moeite !!

• Like 1
Geplaatst

Denk ook aan productie datum (staat op band, heer Smart weet hier meer van)

Wordt veel mee gerommeld.

Voor een 4WD is het handig 4 banden uit dezelfde batch te krijgen.

Dat dat niet altijd de goedkoopste optie is, het zal.

• 2 weken later...
Geplaatst

Mocht er nog iemand toe zijn aan all weather banden, de Pirelli Scorpion Verde All Season is inmiddels alweer volop leverbaar en weer in prijs gedaald.

Nu 101,49 p.s. via autobandencollectief.

Ik sla nu mijn slag.

• Like 2
Geplaatst

http://www.bandenspotter.nl/pirelli/scorpion-verde-all-season/245-70-r16-111h-193574/

Va deze link is te zien hoe gek de prijzen gaan. Gister nog 101,49 bij autobandencollectief, vandaag 181,50 bij Banden prijzen24.

Ik kijk altijd via diezelfde link, die verzameld de goedkoopste aanbieders.

Ik wacht weer even af....

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb de Nokian WR SUV 3 besteld uiteindelijk. Een winterband. Ik zie wel tegen de lente/zomer of ik erop door rijd of dat ik ze wissel voor nieuwe zomerbanden. Ik heb 2 sets velgen, dat scheelt.

Ik laat wel weten hoe ze bevallen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...