Ga naar inhoud

Kia Sorento 2.5 CRDI


Twan Nooijen

Aanbevolen Berichten

NIEUW LID , STANDKACHEL WEBASCO Kia Sorento 2.5 CRDI  , Hallo mensen ben nieuw hier ! Ik rij al 3 jaar een Sorento diesel , ben er zeker tevreden over , hij gaat lekker krachtig en stil , zeker is de auto comfortebel, maar mijn vraag is ik heb een stand kachel Webasco erin maar geen afstand bediening , wie heeft er een of heeft er verstand van , of beter weet een oplossing zodat ik de stand kachel kan gebruiken ! groeten Twan en bedankt voor het toevoegen !

 

aangepast door Jheroen
Telefoonnummer verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites


De merknaam is WebasTo.

 

Met de juiste merknaam is het vast makkelijker zoeken op internet met het serie of modelnummer die ongetwijfeld te vinden is op de ommanteling van die standkachel Daarmee valt meestal wel een gebruikshandleiding ergens van internet vandaan te toveren.

Sinds je een diesel hebt zal de standkachel ook op diesel lopen. Scheelt ook weer met zoeken want er zijn ook benzine standkachels.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Webasto is een groot merk in automotive. In Nederland hebben ze hun eigen inbouwstations, die zijn in mijn ervaring erg behulpzaam, iig die in Roosendaal.
Hoe het in België zit weet ik niet.

Enne, haal even je telefoonnummer weg; dat moet je niet open online hebben staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...