Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Over hemeltjes enzo.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kan iemand hier op  J&J niveau aan mij uitleggen hoe ik de hemel in de cabine los krijg?

En misschien in dezelfde zucht ook het dasboard :)

Geplaatst
53 minuten geleden zei Lique:

Kan iemand hier op  J&J niveau aan mij uitleggen hoe ik de hemel in de cabine los krijg?

En misschien in dezelfde zucht ook het dasboard :)

Wat ga je doen Lique ?

Geplaatst

De aansluiting van de opbouw lekt en het water is via de A-stijl het dashboard ingelopen en heeft daar sluiting veroorzaakt. Lique gaat dus kitten :) 

• Like 1
Geplaatst

piewwwww das een leuk klusje 

weel niet of je een harde of een zachte hemel bekleden hebt maar je moet meestal beginnen met alle 

styl bekledingen weg halen daar rust de bekleding vaak op 

en dan zijn er nog wel wat drukkers en handgrepen en zonne kleppen die de boel omhoog houden

Geplaatst
11 minuten geleden zei Wimis on:

vergeet je "handfree" speaker/microfoon niet !
Of was dat in 2004 nog niet/wel ? :online2long:

Ben benieuwd naar een verslag!

:winkiss:

Die had ik er al eens eerder uitgesloopt, dus die ga ik niet meer tegenkomen. :)

• Like 1
Geplaatst
22 uur geleden zei xtra40:

piewwwww das een leuk klusje 

weel niet of je een harde of een zachte hemel bekleden hebt maar je moet meestal beginnen met alle 

styl bekledingen weg halen daar rust de bekleding vaak op 

en dan zijn er nog wel wat drukkers en handgrepen en zonne kleppen die de boel omhoog houden

Ik denk dat het onder de noemer "zacht" valt, want na verwijdering van de A-stijlkappen kon ik 'm achter de rubbers vandaan wippen waardoor ik al redelijk zicht had op het gebied waar ik zijn moest. Dank voor je input :) .

• Like 1
Geplaatst

Nou, hemeltje een stuk los gehad, maar daar waar ik moest wezen moest ik langs een airbag opfrummelen en dat vond ik nou net iets te link, dus hemeltje maar weer snel terug op z'n plaats geduwd. Toen maar lekker old school wat zeepsop op de verbindingsrand gesmeerd en heeft meneer Lique via de A-stijl de waterblazer erop gezet en voila....bellen :biggrin2: 

Dus toen maar lekker gaan kitten en nu staat die te drogen en hopelijk was dit het lek en zit dat nu dicht.

Na veel gewaterblaas en gefohn in de stuurconsole doen de richtingaanwijzers het ook weer en leiden de ruitenwissers geen eigen leven meer, de schade aldaar lijkt gelukkig mee te vallen. Er is wel sluiting geweest, maar blijkbaar niks doorgebrand ofzo. Afijn, mochten zich daar toch nog vreemde dingen voordoen dan is dat voor de garage waar die toch binnenkort weer heen moet voor de APK. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...