Lique Geplaatst 12 December, 2016 Geplaatst 12 December, 2016 Kan iemand hier op J&J niveau aan mij uitleggen hoe ik de hemel in de cabine los krijg? En misschien in dezelfde zucht ook het dasboard Quote
xtra40 Geplaatst 12 December, 2016 Geplaatst 12 December, 2016 in elk geval heel erg voorzichtig Quote
bigwade Geplaatst 12 December, 2016 Geplaatst 12 December, 2016 53 minuten geleden zei Lique: Kan iemand hier op J&J niveau aan mij uitleggen hoe ik de hemel in de cabine los krijg? En misschien in dezelfde zucht ook het dasboard Wat ga je doen Lique ? Quote
Lique Geplaatst 12 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 12 December, 2016 De aansluiting van de opbouw lekt en het water is via de A-stijl het dashboard ingelopen en heeft daar sluiting veroorzaakt. Lique gaat dus kitten 1 Quote
xtra40 Geplaatst 12 December, 2016 Geplaatst 12 December, 2016 piewwwww das een leuk klusje weel niet of je een harde of een zachte hemel bekleden hebt maar je moet meestal beginnen met alle styl bekledingen weg halen daar rust de bekleding vaak op en dan zijn er nog wel wat drukkers en handgrepen en zonne kleppen die de boel omhoog houden Quote
Wimis on Geplaatst 12 December, 2016 Geplaatst 12 December, 2016 vergeet je "handfree" speaker/microfoon niet ! Of was dat in 2004 nog niet/wel ? Ben benieuwd naar een verslag! Quote
Lique Geplaatst 12 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 12 December, 2016 11 minuten geleden zei Wimis on: vergeet je "handfree" speaker/microfoon niet ! Of was dat in 2004 nog niet/wel ? Ben benieuwd naar een verslag! Die had ik er al eens eerder uitgesloopt, dus die ga ik niet meer tegenkomen. 1 Quote
Lique Geplaatst 13 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 13 December, 2016 22 uur geleden zei xtra40: piewwwww das een leuk klusje weel niet of je een harde of een zachte hemel bekleden hebt maar je moet meestal beginnen met alle styl bekledingen weg halen daar rust de bekleding vaak op en dan zijn er nog wel wat drukkers en handgrepen en zonne kleppen die de boel omhoog houden Ik denk dat het onder de noemer "zacht" valt, want na verwijdering van de A-stijlkappen kon ik 'm achter de rubbers vandaan wippen waardoor ik al redelijk zicht had op het gebied waar ik zijn moest. Dank voor je input . 1 Quote
Lique Geplaatst 13 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 13 December, 2016 Nou, hemeltje een stuk los gehad, maar daar waar ik moest wezen moest ik langs een airbag opfrummelen en dat vond ik nou net iets te link, dus hemeltje maar weer snel terug op z'n plaats geduwd. Toen maar lekker old school wat zeepsop op de verbindingsrand gesmeerd en heeft meneer Lique via de A-stijl de waterblazer erop gezet en voila....bellen Dus toen maar lekker gaan kitten en nu staat die te drogen en hopelijk was dit het lek en zit dat nu dicht.Na veel gewaterblaas en gefohn in de stuurconsole doen de richtingaanwijzers het ook weer en leiden de ruitenwissers geen eigen leven meer, de schade aldaar lijkt gelukkig mee te vallen. Er is wel sluiting geweest, maar blijkbaar niks doorgebrand ofzo. Afijn, mochten zich daar toch nog vreemde dingen voordoen dan is dat voor de garage waar die toch binnenkort weer heen moet voor de APK. Quote
bigwade Geplaatst 13 December, 2016 Geplaatst 13 December, 2016 meneer Lique zou ik er in de toekomst zeker bij houden.. Goed bezig 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.