Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

kia sorento misfire eerste cilinder

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

beste sorento vrienden ik heeft een misfire  aan mijn sorento v6 3.5 liter aan mijn eerste cilinder ! inmideels is alles vernieuwd zoals bougie,s bobine,s bougie,s kabels inlaatspruitstuk  inlaatspruikstuk pakkingen ontsteking modulen  distributieriem  motor is in het geheel gespoeld met additieve enz enz ! wie weet raad voor mijn of kan mijn auto maken ? in december 2016 heeft ik al hiervoor een verzoek gedaan en ik heeft nooit antwoord ontvangen !mvg robertus

Geplaatst

Hoi Roberto,
Vervelend probleem wat je daar hebt. Dat je eerder nog geen antwoord hebt gehad komt waarschijnlijk voort uit het feit dat wij het ook niet weten.  :( 

Misschien is het handig erbij te vertellen waar je ongeveer woont, dan is het makkelijker tips geven voor een goede garage mocht iemand die weten.

• 3 weken later...
Geplaatst

beste lque ik woon in amsterdam . ik wordt een beetje moedeloos ! het probleem is nog steeds aanwezig ! en niemand weet wat zelf de kia dealer weet niet wat  de oorzaak is !

Geplaatst

Nadenken waardoor er een misfire ontstaat, of geen juiste lucht/brandstofmengels rond de bougie, is er al eens compresie gedaan of cilinder lektest?

Zijn de injectoren en het brandstofsysteem al gecontroleerd?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...