robertus Geplaatst 2 Januari, 2017 Geplaatst 2 Januari, 2017 beste sorento vrienden ik heeft een misfire aan mijn sorento v6 3.5 liter aan mijn eerste cilinder ! inmideels is alles vernieuwd zoals bougie,s bobine,s bougie,s kabels inlaatspruitstuk inlaatspruikstuk pakkingen ontsteking modulen distributieriem motor is in het geheel gespoeld met additieve enz enz ! wie weet raad voor mijn of kan mijn auto maken ? in december 2016 heeft ik al hiervoor een verzoek gedaan en ik heeft nooit antwoord ontvangen !mvg robertus Quote
Lique Geplaatst 2 Januari, 2017 Geplaatst 2 Januari, 2017 Hoi Roberto, Vervelend probleem wat je daar hebt. Dat je eerder nog geen antwoord hebt gehad komt waarschijnlijk voort uit het feit dat wij het ook niet weten. Misschien is het handig erbij te vertellen waar je ongeveer woont, dan is het makkelijker tips geven voor een goede garage mocht iemand die weten. Quote
robertus Geplaatst 21 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 21 Januari, 2017 beste lque ik woon in amsterdam . ik wordt een beetje moedeloos ! het probleem is nog steeds aanwezig ! en niemand weet wat zelf de kia dealer weet niet wat de oorzaak is ! Quote
Crum Geplaatst 21 Januari, 2017 Geplaatst 21 Januari, 2017 Nadenken waardoor er een misfire ontstaat, of geen juiste lucht/brandstofmengels rond de bougie, is er al eens compresie gedaan of cilinder lektest? Zijn de injectoren en het brandstofsysteem al gecontroleerd? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.