Wero Geplaatst 6 Januari, 2017 Geplaatst 6 Januari, 2017 Hallo Hoe haal je de kofferklepbekleding van een KIA Sorento ( 2010 ) los? Quote
BdB Geplaatst 6 Januari, 2017 Geplaatst 6 Januari, 2017 Hier mee geholpen http://www.ksmanual.com/tail_gate_replacement-990.html Weet zelf van het inbouwen van een camera bij de nummerplaat verlichting dat de bout bij het handvat door mij niet te verwijderen was, toch met veel "pielwerk" de draad door kunnen voeren en het werkte. 1 Quote
Wero Geplaatst 7 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 7 Januari, 2017 Ja daar ben ik heel erg mee geholpen , bedankt! Quote
Wero Geplaatst 7 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 7 Januari, 2017 Heb je trouwens een apart gat moeten boren om de kabel van de kentekenplaatcamera naar binnen te krijgen? Quote
BdB Geplaatst 7 Januari, 2017 Geplaatst 7 Januari, 2017 Ik moest de camera naast de nummerplaat verlichting monteren, dus niet in het midden, is wennen met achteruit rijden. Ook gaatje geboord voor kabel, is al een jaar of wat geleden, auto heb ik niet meer kan dus niet voor je kijken Quote
Wero Geplaatst 7 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 7 Januari, 2017 Oké , deze camera zit gewoon in het midden van de kentekenhouder , ga dan achter de houder een klein gaatje boren en afsluiten met een rubber. Quote
Murcielaygo Geplaatst 7 Januari, 2017 Geplaatst 7 Januari, 2017 Kleine tip van mijn zijde; ik zou met deze kou het plastic even lekker met rust laten. Zowel de kappen/panelen als de pluggen waarmee alles vastzit zijn nu net wat brozer en dat geeft meer kans op kapotte delen. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.