Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste Kia-rijders,

Helaas moet ik jullie mede delen dat ik mijn Kia Rio ga verkopen. Ik heb er 3 jaar met veel plezier in gereden en heb nooit getwijfeld aan de kwaliteit waar Kia tegenwoordig voor staat. Ik ben er achter gekomen dat ik nu nog een mooi bedrag voor de Rio terug kan krijgen, en met een zoontje van 6 weken oud (met name de spullen die daarbij komen kijken) is de beschikbare bagageruimte toch wat tegen gevallen. Vandaar dat ik naar een grotere auto op zoek ben gegaan.......

.......maar, ik ga het Kia-kamp natuurlijk niet verlaten. De nieuwe auto is namelijk een Kia Cee'd Sportswagon geworden, en wel de Kia Cee'd Sportswagon T-GDI 120pk met GT-line pakket. Mijn dealer heeft deze in het zwart op voorraad staan, maar ik wil het liefst de kleur Dark Gun Metal. Hier gaat hij maandag voor rondbellen of deze nog ergens bij een andere dealer staat. Als alles goed gaat rij ik dus binnen een paar weken in een nieuwe auto.

Ik ben erg benieuwd naar hoe de T-GDI motor rijdt, ik heb volgende week zaterdag nog een proefrit gepland. Voor de rest heb ik er weer heel veel zin in. De auto is toch weer een stapje hoger met wat meer luxere aankleding. Vooral het GT-line uiterlijk vind ik erg mooi.

Natuurlijk hou ik jullie hier op de hoogte.

• Like 3
Geplaatst

Dat klinkt mooi allemaal. Gefeliciteerd, u mag door naar de volgende categorie :)

• Like 1
Geplaatst
Dat klinkt mooi allemaal. Gefeliciteerd, u mag door naar de volgende categorie

Gefeliciteerd. Ik heb mijn C'eed 1.0 gt line nu een week en hij rijdt fantastisch. Ik heb gekozen voor track red. De dark gun metal is ook absoluut een kleur die 'm goed staat. Veel plezier ermee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst

Inmiddels reactie van de dealer. Bij Kia NL staat geen Dark Gun meer op voorraad, en in het hele land staan er maar liefst 2 (1 was al verkocht en de andere werd niet afgegeven). Baal hier toch wel enigszins van omdat ik deze kleur toch wat mooier vond. Omdat ik toch niet 3 maanden wil wachten heb ik akkoord gegeven op een zwarte uitvoering die al bij de dealer in de showroom staat. In deze auto ga ik zaterdag nog een proefrit maken, en deze auto zal het dus ook worden. Zaterdag wordt ook de aflevering besproken.

Geplaatst
Inmiddels reactie van de dealer. Bij Kia NL staat geen Dark Gun meer op voorraad, en in het hele land staan er maar liefst 2 (1 was al verkocht en de andere werd niet afgegeven). Baal hier toch wel enigszins van omdat ik deze kleur toch wat mooier vond. Omdat ik toch niet 3 maanden wil wachten heb ik akkoord gegeven op een zwarte uitvoering die al bij de dealer in de showroom staat. In deze auto ga ik zaterdag nog een proefrit maken, en deze auto zal het dus ook worden. Zaterdag wordt ook de aflevering besproken.

Voorraadmodel is vaak wel een flinke korting. Ik kreeg op mijn C'eed ruim € 4.000,-- korting naast al een flinke inruilprijs voor de oude auto (Hyundai). Flink uitonderhandelen dus.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

• 2 weken later...
Geplaatst

Kleine update. Morgen kan ik de nieuwe auto ophalen. Het is trouwens niet het showroom model geworden, maar het model dat buiten op voorraad stond. Het is dus zeker weten een gloednieuwe auto. Is uiteraard nog wel gepoetst van binnen en buiten en voorzien van de lakbescherming.

Daarnaast ook een proefrit gemaakt in die auto met de 1.0 T-GDI 120pk. Erg fijn blok dat lekker aan het gas hangt, mits de motor op temperatuur is (dan komt de turbo pas volledig in).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...