Guest Vitara 2 Posted January 21, 2017 Posted January 21, 2017 Best jammer dat er geen testdrive in heeft gezeten voor de nieuwe Rio...Had dit eigenlijk wel verwacht / gehoopt. Nu maar wachten op de Stonic en hopen dat daar misschien wel 2 van ons een test drive in mogen maken. Ik schrijf me bij deze alvast in Quote
bigwade Posted January 24, 2017 Posted January 24, 2017 Op 21-1-2017 om 19:52 zei _(ツ)_ Lourens: Best jammer dat er geen testdrive in heeft gezeten voor de nieuwe Rio...Had dit eigenlijk wel verwacht / gehoopt. Nu maar wachten op de Stonic en hopen dat daar misschien wel 2 van ons een test drive in mogen maken. Ik schrijf me bij deze alvast in We zitten even met het opnieuw testdrive-contact opbouwen met de PR afdeling na het vertrek van de charmante Tamara. Daarnaast was de transitie van het forum nou ook niet echt een motivatie om er vol in te duiken. Lente is coming ! 1 Quote
xtra40 Posted January 24, 2017 Posted January 24, 2017 heb gisteren nog even contact gehad via face book mag over 3 weken bij de dealer een test rit aanvragen heb nog geprobeerd eerder helaas niet gelukt maar test rijden wil ik zeker wel ook in de stinger en daar heb ik al een partner in crime voor gevonden die dat ook wil Quote
Guest Vitara 2 Posted January 24, 2017 Posted January 24, 2017 Ik mag de nieuwe Rio wel al bestellen bij mijn Dealer....Zelfs zonder test rit Quote
xtra40 Posted January 24, 2017 Posted January 24, 2017 26 minuten geleden zei _(ツ)_ Lourens: Ik mag de nieuwe Rio wel al bestellen bij mijn Dealer....Zelfs zonder test rit jij bof bips jij wel Quote
Guest Vitara 2 Posted January 24, 2017 Posted January 24, 2017 jij bof bips jij wel was cynisch bedoeld... Quote
xtra40 Posted January 24, 2017 Posted January 24, 2017 1 minuut geleden zei _(ツ)_ Lourens: was cynisch bedoeld... ik begreep hem ik bedoelde het ook cynisch Quote
Wimis on Posted January 25, 2017 Posted January 25, 2017 Op 24-1-2017 om 20:15 zei bigwade: We zitten even met het opnieuw testdrive-contact opbouwen met de PR afdeling na het vertrek van de charmante Tamara. Daarnaast was de transitie van het forum nou ook niet echt een motivatie om er vol in te duiken. Lente is coming ! Die nieuwe Aimee, mag er ook zijn hoor Quote
Guest Vitara 2 Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Die nieuwe Aimee, mag er ook zijn hoor Daar sluit ik me voor 200% bij aan. Quote
Recommended Posts