Jump to content

Gemist ?

Guest Vitara 2

Recommended Posts

Guest Vitara 2
Posted

Best jammer dat er geen testdrive in heeft gezeten voor de nieuwe Rio...Had dit eigenlijk wel verwacht / gehoopt.

Nu maar wachten op de Stonic en hopen dat daar misschien wel 2 van ons een test drive in mogen maken. Ik schrijf me bij deze alvast in :)

Posted
Op 21-1-2017 om 19:52 zei _(ツ)_ Lourens:

Best jammer dat er geen testdrive in heeft gezeten voor de nieuwe Rio...Had dit eigenlijk wel verwacht / gehoopt.

Nu maar wachten op de Stonic en hopen dat daar misschien wel 2 van ons een test drive in mogen maken. Ik schrijf me bij deze alvast in :)

We zitten even met het opnieuw testdrive-contact opbouwen met de PR afdeling na het vertrek van de charmante Tamara.

Daarnaast was de transitie van het forum nou ook niet echt een motivatie om er vol in te duiken.

Lente is coming ! 

• Like 1
Posted

heb gisteren nog even contact gehad via face book mag over 3 weken bij de dealer een test rit aanvragen 

heb nog geprobeerd eerder helaas niet gelukt :no:

maar test rijden wil ik zeker wel ook in de stinger en daar heb ik al een partner in crime voor gevonden die dat ook wil :smileys-car-driving-838223:

Guest Vitara 2
Posted

Ik mag de nieuwe Rio wel al bestellen bij mijn Dealer....Zelfs zonder test rit :smileys-car-driving-896549:

Posted
26 minuten geleden zei _(ツ)_ Lourens:

Ik mag de nieuwe Rio wel al bestellen bij mijn Dealer....Zelfs zonder test rit :smileys-car-driving-896549:

jij bof bips jij wel :weather07:

Guest Vitara 2
Posted

jij bof bips jij wel :weather07:

was cynisch bedoeld... ;)
Posted
Op 24-1-2017 om 20:15 zei bigwade:

We zitten even met het opnieuw testdrive-contact opbouwen met de PR afdeling na het vertrek van de charmante Tamara.

Daarnaast was de transitie van het forum nou ook niet echt een motivatie om er vol in te duiken.

Lente is coming ! 

Die nieuwe Aimee, mag er ook zijn hoor :tt1:

Guest Vitara 2
Posted
Die nieuwe Aimee, mag er ook zijn hoor :tt1:

Daar sluit ik me voor 200% bij aan.