Nieles Geplaatst 3 Maart, 2017 Geplaatst 3 Maart, 2017 Hallo luitjes, Ben ik de enige die constant last heeft van: Citaat De pagina op www.kiaclub.nl werkt niet www.kiaclub.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken. HTTP ERROR 500 Pas na een paar keer verversen kom ik op de website terecht. #Durftevragen Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 3 Maart, 2017 Geplaatst 3 Maart, 2017 Op de PC hetzelfde, maar via tapatalk geen probleem. Quote
xtra40 Geplaatst 3 Maart, 2017 Geplaatst 3 Maart, 2017 Gisteren was dit al heb het al door gegeven hoop dat de boodschap is aangekomenVerzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 3 Maart, 2017 Geplaatst 3 Maart, 2017 Ik merk dat er nog steeds storing is gaat nu wel beetje lang duren Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk Quote
Wimis on Geplaatst 3 Maart, 2017 Geplaatst 3 Maart, 2017 2 x klikken op mijn favoriet en dan werkt het wel ! Quote
xtra40 Geplaatst 3 Maart, 2017 Geplaatst 3 Maart, 2017 Hier werkt alleen tapatalk en op niet een telefoon pc of laptop werkt het gewone forum zowel Windows iOS en Android NiET Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk Quote
Lique Geplaatst 3 Maart, 2017 Geplaatst 3 Maart, 2017 HIer werkt die op de pc met hapering, dus vernieuwen = foutmelding, nog een keer vernieuwen is website. Als dat niet werkt, F5, dan gaat die alsnog. Quote
bigwade Geplaatst 3 Maart, 2017 Geplaatst 3 Maart, 2017 Tot september/oktober 2016 hadden we een perfect lopend forum.... Quote
Murcielaygo Geplaatst 28 Juli, 2017 Geplaatst 28 Juli, 2017 Ik kom de laatste paar dagen niet meer het Forum op met TapaTalk, via de site werkt wel, maar dan zit ik weer met deze (*&^%&$^%$-layout. Ben ik de enige die hier last van heeft? Quote
Peters07 Geplaatst 29 Juli, 2017 Geplaatst 29 Juli, 2017 Mij lukt het ook niet meer, sinds de laatste update van het forum Quote
Gast Stief Geplaatst 29 Juli, 2017 Geplaatst 29 Juli, 2017 Had het ook sinds een paar dagen. Kon op gegeven moment niet meer inloggen via TTHeb m vanochtend verwijderd uit Talpatalk.Nu net weer toegevoegd (vanochtend lukte het niet) en nu werkt alles weer. Quote
Murcielaygo Geplaatst 29 Juli, 2017 Geplaatst 29 Juli, 2017 Hier doet 'ie het inmiddels ook weer.Vanmorgen was het hele formum niet meer te vinden in Tapatalk. Quote
Gast Stief Geplaatst 29 Juli, 2017 Geplaatst 29 Juli, 2017 Klopt had ik dus ook last van.Maar doet t gelukkig weer.De site kom ik inmiddels helemaal niet meer op. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.