Specialmade Geplaatst 25 Maart, 2017 Geplaatst 25 Maart, 2017 The European AUTOBEST Jury members went to Vairano, Italy for the Annual Final 5 test, November 23rd -24th. On Vairano proving ground and on public roads, different tests been performed with Citroën C3, Kia Niro, new Peugeot 3008, SEAT Ateca, and Toyota C-HR. All the 5 manufacturers been represented at Vairano answered to all the questions coming from the Jury members. 2 Quote
Gast Nirofan Geplaatst 25 Maart, 2017 Geplaatst 25 Maart, 2017 Op de foto vooraan, in de uitslag als laatste. Dat is dan weer jammer. Quote
Gast Nirofan Geplaatst 25 Maart, 2017 Geplaatst 25 Maart, 2017 Ze hadden ook de kleur Snow White moeten sturen Quote
bigwade Geplaatst 27 Maart, 2017 Geplaatst 27 Maart, 2017 Polyvalentie.. Ik moest het opzoeken. Quote
Gast Nirofan Geplaatst 27 Maart, 2017 Geplaatst 27 Maart, 2017 Ik had geen moeite gedaan om het op te zoeken want we blijven toch laatste. Weet je wat het is met die verkiezingen. Je bent HOT en hebt kans om hoog te eindigen als je net nieuw op de markt bent. Daarna verdwijn je langzaam uit beeld. Maar ik (wij) blijven lekker genieten van die uitermate lekker rijdende Niro. Vandaag ook nog eens een ritje van 1 op 22,4! Dat gaan die Poly merken niet halen.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.