Geesienus Posted June 21, 2017 Posted June 21, 2017 Hallo beste kia rijders hierbij wil ik mij graag even voorstellen. Mijn naam is Geesienus de Boer en woon in de mooie stad Groningen. Ben twee weken terug de trotse eigenaar geworden van een Kia Venga en ben er zeer blij mee. Hij rijd geweldig en ziet er nog als nieuw uit. Bouwjaar augustus 2011 en 29.918 km op de teller, dus eigenlijk ben ik hem nog aan het inrijden. Hiervoor had ik een Suzuki Swift met drie deuren van 2007 en dat was ook een mooie auto, maar de Venga heeft 5 deuren en is ook weer jonger. Ik ben ook altijd lid geweest van de Suzuki club en vond het altijd leuk om ervaringen en weetjes met anderen te delen. Dit hoop ik ook bij de Kia club tegen te komen. In een later stadium zal ik wat foto's plaatsen! Met Vriendelijke groet: Geesienus 3 Quote
Ron Penguin Posted June 21, 2017 Posted June 21, 2017 Hallo Geesienus, Welke op ons mooie forum, en gefeliciteerd met je nieuwe Venga. Venga is al veel over geschreven, dus je kan hier vast veel info weghalen. Maar schroom niet ook nieuwe vragen te stellen, er zijn hier best een behoorlijk aantal leden met ruimte Kia-ervaring. Quote
driesdiesel Posted June 21, 2017 Posted June 21, 2017 Hallo beste kia rijders hierbij wil ik mij graag even voorstellen. Mijn naam is Geesienus de Boer en woon in de mooie stad Groningen. Ben twee weken terug de trotse eigenaar geworden van een Kia Venga en ben er zeer blij mee. Hij rijd geweldig en ziet er nog als nieuw uit. Bouwjaar augustus 2011 en 29.918 km op de teller, dus eigenlijk ben ik hem nog aan het inrijden. Hiervoor had ik een Suzuki Swift met drie deuren van 2007 en dat was ook een mooie auto, maar de Venga heeft 5 deuren en is ook weer jonger. Ik ben ook altijd lid geweest van de Suzuki club en vond het altijd leuk om ervaringen en weetjes met anderen te delen. Dit hoop ik ook bij de Kia club tegen te komen. In een later stadium zal ik wat foto's plaatsen! Met Vriendelijke groet: GeesienusWelkom en veel plezier met dr vengaVerstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Quote
bigwade Posted June 21, 2017 Posted June 21, 2017 Welkom en veel plezier van je Venga. Die heeft wel heel veel stilgestaan btw. Quote
Proceed Frankie Posted June 21, 2017 Posted June 21, 2017 Welkom. met die km stand zal de look ook wel prima zijn idd. heel veel plezier gewenst van je Kia, moet lukken! Quote
Guest Warmentuuter Posted June 21, 2017 Posted June 21, 2017 Welkom op het forum Geesienus. Veel plezier een fijne kilometers met de Venga. De Venga is een prima reispartner. Ik heb er voldoende plezierige avonturen mee beleefd Er is het één en ander over geschreven zie de link hier onder Blogs over de Venga Quote
Recommended Posts