marcelvdberg Posted July 18, 2017 Posted July 18, 2017 Goededag, Ik ben in het bezit van een Kia Picanto uit 2014, ik heb een Pioneer Navi Av system gekocht met alle toebehoren en achteruitrij camera. De persoon dit dit voor mij zou inbouwen (noem geen naam en bedrijf) heeft mij laten zitten bij een afspraak (was niet aanwezig/kwam niet opdagen) Niet zo netjes dus, ben nu dus op zoek naar iemand die dit kan en wil inbouwen (omgeving Nijmegen). alvast dank. Quote
marcelvdberg Posted July 28, 2017 Author Posted July 28, 2017 inmiddels de Pioneer AVIC-F980-BT laten inbouwen bij een lokaal bedrijf (netjes afgehandeld) Alleen werkt nu het opnemen en ophangen op het stuur niet, is dit op te lossen (zenders en volume werkt wel) Quote
Murcielaygo Posted July 28, 2017 Posted July 28, 2017 Ik weet niet of dat bij Pioneer ook is, maar iemand heeft het ooit nagevraagd voor JVC en dan deed alles het behalve de telefoonknoppen:https://www.kiaclub.nl/topic/12009-vraagje-over-stuurbediening-module/?tab=comments#comment-116783 Maar er staat mij ook iets van bij dat de knoppen nog geprogrammeerd moeten worden en/of dat er een ander kastje tussen moet. Quote
Guest Stief Posted July 29, 2017 Posted July 29, 2017 Kun je de knoppen niet inleren?Van bepaalde modellen weet ik dat je zelf functies aan knoppen kunt toekennen. Quote
Wero Posted July 29, 2017 Posted July 29, 2017 Hallo heb je wel de goede lead ertussen , deze is voertuig specifiek Quote
Recommended Posts