Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat voor type velg onder de picanto GT line zit? Deze auto wordt in september geleverd en ik wil stalen velgen met winterbanden aanschaffen. De dealer en de chat medewerker van Kia nederland kunnen mij hierop geen antwoord geven.

Ik wil de steekmaat, de ET waarde en de naafdiameter weten.

Ik wil dan ook bekijken of mijn huidige winterbanden met velg van mijn Rio uit 2013 onder deze auto passen. Ook deze banden zijn 16 inch maar moeten dan wet de juiste steekmaat, ET waarde en naafdiameter hebben. Zo niet dan moeten deze dus verkocht worden en nieuwe besteld worden.

Wie weet voor mij de juiste gegevens van de velg, of wie rijd al de Picanto GT line en kan voor mij even de gegevens aflezen?

Alvast bedankt :dup:

Posted
45 minuten geleden zei Goldy:

Niemand?

Velgen-online geeft onderstaande:

Maat: 16 inch
Velgbreedte: 6.0 J
Steekmaat: 4x100
ET: 45
Naafgat: 60.10
Geschikt Deze velg is geschikt voor uw auto
Posted
51 minuten geleden zei Specialmade:

Velgen-online geeft onderstaande:

Maat: 16 inch
Velgbreedte: 6.0 J
Steekmaat: 4x100
ET: 45
Naafgat: 60.10
Geschikt Deze velg is geschikt voor uw auto

Zijn deze maten wel voor de nieuwste Picanto?

Op diverse velgensites staat namelijk vanaf jaar 2011 tot nu. Dan zijn het dus maten voor de Picanto type 2.

Ik heb nu de nieuwste Picanto, type 3. En de online winkels hebben daarop nog niet ingespeeld. Zelfs mijn dealer en kia nederland kunnen mij geen antwoord geven.

Ik hoop dan ook dat iemand al in deze picanto gt line rijd en mij die gegevens kan geven

Guest Warmentuuter
Posted
30 minuten geleden zei Goldy:

Zijn deze maten wel voor de nieuwste Picanto?

Twijfel je nu aan Specialmade :-)

Posted
10 uur geleden zei Warmentuuter:

Twijfel je nu aan Specialmade :-)

Ik zou niet durven. :no:

Ik twijfel meer aan mij zelf. Ik kan nergens online iets vinden over de velgen van de nieuwste type Picanto.

En zelfs mijn dealer en kia nederland konden mij niet helpen. En dan komt specialmade doodleuk met een linkje aan. :)

Vandaar mijn twijfel

• 1 year later...